środa, 18 marca 2015

Fwd: Orange wprowadza nową strategię marketingową / „Newsweek”: oskarżanie nas o antysemityzm jest absurdalne


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Mar 18, 2015 at 7:03 AM
Subject: Orange wprowadza nową strategię marketingową / „Newsweek": oskarżanie nas o antysemityzm jest absurdalne
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 18 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Operator telekomunikacyjny Orange rozpoczął właśnie we Francji kampanię, która jest odzwierciedleniem nowej komunikacji firmy. Wkrótce działania te ruszą także w Polsce. więcej

 
Wydawca i redakcja ,,Newsweeka": oskarżanie o antysemityzm w tekście o Andrzeju Dudzie jest absurdalne i bezzasadne

- Oskarżenia redakcji „Newsweeka" o szerzenie antysemityzmu są absurdalne i bezzasadne, a ich celem jest naruszenie renomy tygodnika, który jest powszechnie znany z walki z wszelkimi przejawami dyskryminacji, w tym z antysemityzmem - stwierdza Ringier Axel Springer Polska w odpowiedzi na zarzuty prawicowych publicystów dotyczące fragmentu artykułu o Andrzeju Dudzie. więcej

 
TVN koryguje ramówkę. Seriale zamienią się miejscami

TVN modyfikuje ramówkę, zamieniając miejscami dwa, nadawane w niedzielne wieczory seriale komediowe. Od 22 marca najpierw widzowie będą mogli oglądać produkcję „Nie rób scen" z Joanną Brodzik, a dopiero potem serial „Maż czy nie mąż" z Magdaleną Schejbal. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor serwisu VOD

WebTalk poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-commerce

TVP poszukuje Specjalista ds. sprzedaży

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

Elle poszukuje na stanowisko Stylista / Stylistka

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

TVP 2 poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu ,,Pytanie na śniadanie"

Discovery Networks CEEMEA poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions & Programming Executive

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
   
 
Politico zapowiada europejską wersję serwisu i drukowany tygodnik, także w Polsce

Na 21 kwietnia br. amerykańska organizacja dziennikarska Politico przewiduje uruchomienie europejskiej wersji swojego serwisu internetowego. Dwa dni później ma się pojawić pierwszy numer drukowanego tygodnika, który do sprzedaży w Polsce trafi w ciągu kilku miesięcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Martin Sorrell dostanie od WPP 36 mln funtów premii

Ponad 40 mln funtów wynosi łączna kwota wynagrodzenia, jaką Martin Sorrell, dyrektor generalny WPP, otrzyma za 2014 r. To wynik dobrych wyników finansowych firmy oraz funkcjonowania kontrowersyjnego systemu Leadership Equity Acquisition Plan (LEAP). więcej

 
,,TVP ABC" - nowy miesięcznik dla dzieci od Edipresse i TVP

W środę 18 marca br. w sprzedaży pojawi się nowy edukacyjny miesięcznik dla dzieci „TVP ABC", oparty na marce kanału dziecięcego Telewizji Polskiej. Wydawcą pisma jest Edipresse Polska. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Scripps Networks Interactive: nie planujemy zwolnień w TVN

- TVN to firma oparta na zdrowych biznesowych zasadach, dobrze funkcjonująca na rynku i odpowiednio zarządzana, więc nie zamierzamy dokonać w niej rewolucji. Może stanowić jednak platformę dla oferowania naszych treści nieobecnych dotąd na polskim rynku - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju Scripps Networks Interactive. więcej

Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN

Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów" TVN. Zastąpił Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się ze stacją. więcej

TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN koryguje ramówkę. Seriale zamienią się miejscami

TVN modyfikuje ramówkę, zamieniając miejscami dwa, nadawane w niedzielne wieczory seriale komediowe. Od 22 marca najpierw widzowie będą mogli oglądać produkcję „Nie rób scen" z Joanną Brodzik, a dopiero potem serial „Maż czy nie mąż" z Magdaleną Schejbal. więcej

 
,,Nasz nowy dom" hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję

Czwartą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom" po trzech odcinkach ogląda średnio 2,3 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami. więcej

 
2 mln widzów ,,You Can Dance 8". TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem

2 mln widzów oglądało trzy pierwsze odcinki ósmej edycji programu „You Can Dance. Po prostu tańcz!", który po trzech latach wrócił do TVN. Stacja w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w grupie 16-49. więcej

 
Rafał Maślak i Tomasz Jacyków z własnymi programami w Polsat Cafe

W wiosennej ramówce Polsat Cafe znajdą się trzy nowe pozycje: programy „Randka z Maślakiem" i „Jacyków w twojej szafie" oraz serial paradokumentalny „Oszukane". Po sześciu latach kanał rezygnuje z magazynu o seksie „Dobrenocki". więcej

 
Jacek Mędrala twarzą Polo TV. Będzie prowadził nowy magazyn

Kanał Polo TV wiosną wprowadzi na antenę nowe pasmo magazynowe poświęcone wydarzeniom i gwiazdom disco polo. Jednym z jego prowadzących ma być Jacek Mędrala, znany z seriali „Wawa Non Stop" i „Miłość w rytmie disco" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Branża medialna pyta o przyszłość Viacom po odejściu Sumnera Redstone'a

W maju 2015 r. Sumner Redstone, największy udziałowiec koncernu medialnego Viacom oraz stacji CBS kończy 92 lata. Po jego odejściu obie firmy mogą stać się obiektem przejęć, a już dzisiaj trudna sytuacja Viacom i jego przyszłość są mocno niepewne - prognozują dziennikarze i obserwatorzy rynku. więcej

 
Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

Andrzej Szpalerski objął funkcję dyrektora działu badań telewizyjnych w spółce ZPR Media. To nowe stanowisko w firmie. więcej

 
Serial ,,Bonnie i Clyde" w Lifetime

23 kwietnia 2015 roku Lifetime rozpocznie emisję nowego serialu „Bonnie i Clyde". więcej

 
,,Teoria wielkiego podrywu 8" od kwietnia w Comedy Central

5 kwietnia 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję ósmego sezonu serialu „Teoria wielkiego podrywu". więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Krakowie. Duży wzrost VOX FM i KRK fm

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Operator telekomunikacyjny Orange rozpoczął właśnie we Francji kampanię, która jest odzwierciedleniem nowej komunikacji firmy. Wkrótce działania te ruszą także w Polsce. więcej

 
Martin Sorrell dostanie od WPP 36 mln funtów premii

Ponad 40 mln funtów wynosi łączna kwota wynagrodzenia, jaką Martin Sorrell, dyrektor generalny WPP, otrzyma za 2014 r. To wynik dobrych wyników finansowych firmy oraz funkcjonowania kontrowersyjnego systemu Leadership Equity Acquisition Plan (LEAP). więcej

 
Wrzeszczące dzieci dobrze wychowane w nowej kampanii Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię edukacyjną „GADKI". Wspierają ją działania reklamowe pod hasłem „Dobre wychowanie" przygotowane przez firmy Grey Worldwide Warszawa, Papaya, Efektura i Platige. więcej

 
,,Korzyści do potęgi max" reklamują Škodę (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa samochodów Škoda pod hasłem „Poznaj korzyści do potęgi max". Akcję przygotowały agencja Opcom i Kalicińscy.com oraz dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
PZL przejmuje od G7 obsługę ATL-ową piwa Żubr

Kompania Piwowarska zdecydowała się przenieść obsługę reklamową piwa Żubr w zakresie ATL z agencji G7 do PZL (do listopada ub.r. obie funkcjonowały w Grupie Leo Burnett). więcej

 
Marek Dorobisz creative directorem w Media Impact Polska

Marek Dorobisz dołączył do zespołu Media Impact Polska, wspólnego biura reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Objął tam nowo utworzone stanowisko creative directora. więcej

 
,,Przyjemnie każdego dnia" - McDonald's reklamuje McCafe (wideo)

W nowej kampanii restauracji McDonald's reklamowana jest dostępna w nich oferta kaw McCafe. Akcję, pod hasłem „Przyjemnie każdego dnia", przygotowały firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication. więcej

 
Michał Wiśniewski awansował w Cheil Worldwide

Michał Wiśniewski, dotychczas pełniący funkcję head of social objął stanowisko head of business development w agencji reklamowej Cheil Worldwide Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Mateusz Sarat za Piotra Kossakowskiego digital & innovation managerem w Carat Polska

Mateusz Sarat awansował w domu mediowym Carat Polska (należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko digital & innovation managera, zastępując na nim odchodzącego z firmy Piotra Kossakowskiego. więcej

 
Nescafe Dolce Gusto promowane reklamą hybrydową w TVP (wideo)

Nestle Polska rozpoczęło kampanię promocyjną kawy Nescafe Dolce Gusto opartą na reklamie hybrydowej. Kreację przygotowała agencja Peppermint. więcej

 
Świąteczna radość rodziny reklamuje twaróg Zott Natur (wideo)

W telewizji zaczęła się kampania reklamowa twarogu Zott Natur (produkowanego przez Zott Polska) związana ze świętami wielkanocnymi. Akcję przygotowały agencja Pahnke Markenmacherei i dom mediowy Carat Polska. więcej

 
,,Gdzie jest Kubuś?" w podróżniczej promocji napojów Kubuś (wideo)

Motywem przewodnim nowej kampanii marketingowej soków i napojów Kubuś (produkowanych przez Maspex Wadowice) są podróże brand hero tej marki po całym świecie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Gdzie jest Kubuś?", przygotowały i realizują firmy Kid & Young i Mindshare Polska. więcej

 
,,Słodziaki przedstawiają" w wielkanocnej kampanii Polskiego Cukru (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Słodziaki przedstawiają" reklamującej Polski Cukier (produkowany przez Krajową Spółkę Cukrową). Za przygotowanie i realizację akcji, związanej z Wielkanocą, odpowiadają firmy Walk Creative, Walk Social Media i MTR Media. więcej

 
Blogerzy finansowi w kampanii Comperia Bonus (wideo)

Porównywarka finansowa Comperia.pl wystartowała z programem Comperia Bonus. Jego debiut wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję oraz działania w internecie w modelu afiliacyjnym, w którym biorą udział m.in. blogerzy finansowi. Przygotowały je agencje Ilmatic Production i Codemedia. więcej

 
Byli menedżerowie faceAddicted uruchomili Social Media School

Nowo utworzona firma szkoleniowa Social Media School ma pomagać firmom i osobom prywatnym prowadzić komunikację w mediach społecznościowych. Założyli ją menedżerowie związani wcześniej m.in. z faceAddicted. więcej

 
Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

Andrzej Szpalerski objął funkcję dyrektora działu badań telewizyjnych w spółce ZPR Media. To nowe stanowisko w firmie. więcej

 
Paulina Olender nowym key account managerem w Ebola Play Polska

Do zespołu Ebola Play Polska dołączyła Paulina Olender, gdzie objęła stanowisko key account managera. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bacardi: Luxory Mark Wesley: Mini Cheddars Leroy Merlin: Any colour Braun: Brings out Toyota: Fun to drive
 
Prasa  
 
Wydawca i redakcja ,,Newsweeka": oskarżanie o antysemityzm w tekście o Andrzeju Dudzie jest absurdalne i bezzasadne

- Oskarżenia redakcji „Newsweeka" o szerzenie antysemityzmu są absurdalne i bezzasadne, a ich celem jest naruszenie renomy tygodnika, który jest powszechnie znany z walki z wszelkimi przejawami dyskryminacji, w tym z antysemityzmem - stwierdza Ringier Axel Springer Polska w odpowiedzi na zarzuty prawicowych publicystów dotyczące fragmentu artykułu o Andrzeju Dudzie. więcej

 
,,TVP ABC" - nowy miesięcznik dla dzieci od Edipresse i TVP

W środę 18 marca br. w sprzedaży pojawi się nowy edukacyjny miesięcznik dla dzieci „TVP ABC", oparty na marce kanału dziecięcego Telewizji Polskiej. Wydawcą pisma jest Edipresse Polska. więcej

 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele pism motoryzacyjnych w 2014 roku (raport)

W 2014 roku pierwsze miejsce w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych zajął „Motor". Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do „Auto-Moto". więcej

 
Właściciel ,,Wprost": decyzja o publikacji materiałów na temat Kamila Durczoka była słuszna

Rozumiem decyzję redakcji „Wprost" o publikacji materiałów na temat Kamila Durczoka - mówi właściciel tygodnika Michał M. Lisiecki. Cieszy go szybka reakcja TVN i rozwiązanie trudnej sprawy z byłym już szefem „Faktów". Lisiecki podkreśla, że wolność prasy jest dla niego wartością nadrzędną, a „Wprost" to jedyna wśród polskich mediów redakcja, która ma odwagę podejmować trudne i kontrowersyjne tematy. więcej

 
,,Fastener" - nowy półrocznik dla branży elementów złącznych

W sprzedaży pojawił się pierwszy numer nowego bezpłatnego magazynu „Fastener", dedykowany producentom, eksporterom i dystrybutorom elementów złącznych. Wydawcą czasopisma - wydawanego dwa razy w roku - jest Elamed Media Group. więcej

 
,,The Sun" uruchamia SunNation, serwis polityczny na wesoło (wideo)

Brytyjski tabloid „The Sun" uruchomił serwis internetowy SunNation, który w lekki sposób ma podawać informacje na temat polityki i polityków. Na początek witryna proponuje dzień z premierem Davidem Cameronem. więcej

 
,,Puls Biznesu" artykułem ,,House of Cards. Po polsku" staje po stronie biznesu uwikłanego w aferę taśmową (opinie)

Z tekstu „Pulsu Biznesu" wynika, że sprawa podsłuchów jest bardzo zawiła. Publikacja nie przyczynia się do rozjaśnienia tego problemu, choć dziennik staje po stronie biznesu uwikłanego w tę aferę - okładkowy artykuł z poniedziałkowego „PB" komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Szułdrzyński, Joanna Lichocka i Wojciech Surmacz. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2015-03-18 TVP ABC - 2015-03-18 Tygodnik Powszechny - 2015-03-18 Fastener - 2015-03-17 Dziennik Wschodni - 2015-03-17
 
Internet  
 
Politico zapowiada europejską wersję serwisu i drukowany tygodnik, także w Polsce

Na 21 kwietnia br. amerykańska organizacja dziennikarska Politico przewiduje uruchomienie europejskiej wersji swojego serwisu internetowego. Dwa dni później ma się pojawić pierwszy numer drukowanego tygodnika, który do sprzedaży w Polsce trafi w ciągu kilku miesięcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Marta Brzezińska-Waleszczyk: z Frondy do naTemat.pl. ,,Nie zmieniłam poglądów"

Marta Brzezińska-Waleszczyk dołączyła do zespołu redakcyjnego naTemat.pl. Przez ostanie 5 lat była redaktorką portalu Fronda.pl. - Dopóki mogę pisać to, co myślę, a nie to, co jest mi narzucane, będę to nadal robić - komentuje dziennikarka. więcej

 
Ponad połowa Polaków czytających książki kupuje je w internecie

Dla Polaków internet jest najważniejszym źródłem wiedzy o książkach, ponad połowa czytelników kupuje je w sieci, a najskuteczniejszym narzędziem internetowej reklamy dla księgarzy i wydawców jest komunikacja mailowa - wynika z raportu IAB Polska. więcej

 
Apple rozmawia z nadawcami, planuje własny serwis telewizyjny jesienią br.

Według nieoficjalnych informacji koncern Apple planuje na jesień 2015 r. uruchomienie własnego serwisu telewizyjnego online. Miesięczny abonament ma kosztować od 30 do 40 dol., a w ofercie znaleźć się ok. 25 najpopularniejszych stacji w USA. więcej

 
eBay i Sotheby's będą wspólnie prowadzić aukcje internetowe

eBay uruchomił platformę, dzięki której użytkownicy tego serwisu będą mogli brać udział na żywo w aukcjach organizowanych przez dom aukcyjny Sotheby's. więcej

 
Agora z zespołem sprzedaży dla Sport.pl. Kieruje nim Artur Grochowski

Agora utworzyła zespół zajmujący się sprzedażą oferty reklamowej dla grupy Sport.pl. Jego dyrektorem został Artur Grochowski, po dwóch latach wracający do firmy. więcej

 
Do 2020 roku każdy Polak z dostępem do szerokopasmowego internetu o szybkości co najmniej 30 Mb/s

Rusza program Polska Cyfrowa. Resort administracji i cyfryzacji stawia przede wszystkim na rozbudowę infrastruktury. Obecnie dostęp do internetu ma 70 proc. polskich domów, a 76 proc. aktywnych łączy pozwala na prędkość transmisji większą niż 10 Mb/s. 45 tys. km budowanej sieci światłowodowej pozwoli na szerszy dostęp do internetu i rozwój e-usług w administracji. Może też powstać więcej małych i średnich przedsiębiorstw. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad połowa Polaków czytających książki kupuje je w internecie

Dla Polaków internet jest najważniejszym źródłem wiedzy o książkach, ponad połowa czytelników kupuje je w sieci, a najskuteczniejszym narzędziem internetowej reklamy dla księgarzy i wydawców jest komunikacja mailowa - wynika z raportu IAB Polska. więcej

 
Public Relations  
 
38PR: dłuższa nazwa, biuro w Warszawie, Zbigniew Badziak i Grzegorz Jarosz w zarządzie
 
Zarzuty korupcyjne dla dyrektor komunikacji w PLL LOT. ,,Pracownik złożył wyjaśnienia w postępowaniu"
 
H+K Strategies odpowiada za komunikację Grupy Kruk
 
Publicon pracuje dla Ferratum Banku
 
White-Magick dla Cal.pl
 
Technologie  
 
E-Band Smart Bracelet SWT101 - nowy smartband od Manty za 179 zł
 
MultiPad Muze 5001 3G - nowy tablet od Prestigio za 699 zł
 
E-booki od Legimi w ofercie T-Mobile
 
Smartfon Doogee DG750 Iron Bone w Polsce od 549 zł (wideo)
 
Microsoft: Office 2016 w wersji IT Pro i Developer Preview
 
Dariusz Jędrzejczyk: z Grupy HAWE do Orange Polska
 
Samsung wprowadza ofertę Samsung Business
 
Gospodarka  
 
Rynek centrów handlowych ze stabilnym wzrostem, coraz mniej pustostanów
 
W Polsce rosną płace i zatrudnienie
 
Mobbing i molestowanie w miejscu pracy. "Paraliżuje nas wstyd, bezsilność i strach przed zwolnieniem"
 
Do 2020 roku każdy Polak z dostępem do szerokopasmowego internetu o szybkości co najmniej 30 Mb/s
 
Kiedy rozliczamy bon podarunkowy czy voucher
 
Klauzula przeciw unikaniu opodatkowania w nowej Ordynacji podatkowej
 
Eskalacja wojny na Ukrainie osłabi złotego. Frank powyżej 4 zł znów prawdopodobny
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nadchodzi film "Spectre" (wideo+plakat)
 
Blog  
 
Jak zwiększyć skuteczność landing page - infografika - Małgorzata Bednarek
 
TVN - Polsza Sjewodnia? - Piotr Barełkowski
 
Więcej Oxfordu proszę - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Andrzej Duda, czyli UWPiS w akcji. - Ewaryst Fedorowicz
 
,,Bloger roku" - epitet, który zniechęca - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)



© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz