środa, 26 lipca 2017

ANOMIA

ANOMIA


"W sumie bardzo dobrze, że ludzie świętują; po całkiem prywatnej Wigilii, teraz Sylwester.
Sceneria wspaniała; sporo śniegu i lekki mrozik.
Gdyby nie kotek, pewnie wędrowałbym."
..
Sylwester 2009

 Strategia świąteczna(7) - Anomia

.."No to ponowimy atak" - Fritz do mnie.
..
Od wczoraj toczymy zacięte pojedynki.
To znaczy ja jestem zawzięty, on bawi się jakby.
..
Wczoraj byłem blisko - miałem lepszy czas; po upływie limitu (1 h)
- system włączył sobie następną godzinę i dziesięć minut!
..
Po pół godzinie poszedłem do wanny, żeby odpocząć.
Zapomniałem wyłączyć czas;  graliśmy potem;
byłem zdeprymowany - poza limitem, nielegalnie.
..
Jednak wywalczyłem remis.
..
Co z tego wynika?
Ucieczka.
..
Szachy są dobrym sposobem.
..
"Jakieś problemy?" - Fritz pyta

FAKT  http://co-partner.blogspot.com/2017/07/anomia.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz