sobota, 24 października 2009

Spokojnie, tylko spokojnie(19)

 
"..Przecież nic nie wraca.." - daremnie się oglądam; nawet sny się nie powtarzają..
"..i wszystko jest obrazem i gdzieś pędzi jak światło.." - jakbym słyszał Co-Partnera, który kiedyś, ale przed wystawą innej księgarni, na Głównej gdy medytowalem, podszedł do mnie jako Grubas Bezdomny i pyta;"Mistrzu, co tu jest ciekawego..?"
..dokładnie tak było; 2006; pogrzeb w Katedrze..Znajomej, - ale wtedy, medytowałem nad grubym komentarzem C.H. Becka do Kpa - więc coś odburknąłem, ale za chwilkę..już..żałowałem ..- i potem zwracał się tak do mnie często - ale niewidzialny, chyba, że jak we śnie; więc stąd wiem..
..i teraz mnie ciągnął od tej bramy; o dziwo, najbardziej lubi ze mną oglądać wystawy księgarń,
" ale tylko niektóre.." - jakbym słyszał; i to jest prawda, i tamto też - więc idę już wolno..
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz