|
| |
|
|
|
|
Festiwal w Opolu przez kolejne trzy lata w TVP. Nadawca porozumiał się z władzami miasta
Telewizja Polska i Miasto Opole podpisały porozumienie o współpracy i wspólnej organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej przez kolejne trzy lata. Oznacza to, że Festiwal Opolski będzie obecny na antenach TVP co najmniej do 2021 roku. - Umowa gwarantuje kontynuację tradycji, która na stałe wpisała się w rytm najważniejszych i najbliższych sercu Polaków wydarzeń muzycznych - tłumaczy Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej
|
Polsat zaprzecza, że można wykupić obecność gości w programach Polsat News
W drugiej połowie ub.r. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego podpisało dwie umowy, w ramach których jego wybrane projekty były projekty były omawiane na antenie Polsat News i w serwisie internetowym stacji. Resort zapłacił za to 271,5 tys. zł. więcej
|
Drugi sezon ,,Leśniczówki" ogląda 1,13 mln widzów
Pierwsze cztery odcinki drugiego sezonu „Leśniczówki" oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
13,13 mln zł wyda TVP na 137 nowych samochodów
Łącznie 23 oferty wpłynęły w dwóch przetargach Telewizji Polskiej na zakup nowych samochodów. Nadawca chce wydać w sumie 13,13 mln zł na 137 aut typu bus, furgon i kombi. więcej
|
TVN Media ma specjalny cennik wyborczy, najdroższy spot kosztuje 35 tys. zł
TVN Media opublikowało specjalny cennik dla reklam wyborczych. W TVN najwięcej kosztują spoty wyborcze emitowane przy „Kuchennych Rewolucjach", „Top Model" i niedzielnych „Faktach". więcej</
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz