piątek, 3 marca 2023

WSPOMNIENIE

 

wtorek, 23 listopada 2010

Kolejny raz

 
..
..jeśli te 15 lat miało jakiś sens ;
.." to jaki..? "
..
ujęcie 28.10.2010 - 16:25:57:47..
Posted by Picasa

Kolejny raz

 
..
"Każda idea, dobra czy zła, zaczyna istnieć dopiero wtedy, kiedy próbujemy wprowadzić ją w życie.."
Paulo Coelho
..
..patrzę spokojnie wokół, ale nie jestem spokojny.
..
..przebyłem ogromną drogę w tych latach - i poruszam się coraz szybciej !
..to budzi niepokój;
..wtedy wyszedłem z Kościoła na Karczówce, było popołudnie; 28 pazdziernika 2010 ;
..czekałem.
..
..nie wiedząc na co - czekałem - rozumiem, że już nie mam odwrotu.
..
..nie pojawiła się Agnes z NYC - jak kiedyś - czekałem cierpliwie; na jakiś znak, albo wreszcie
widzialną obecność Co-Partnera ; mam przecież pewność ; że wykonam to Jedno-Jedyne ujęcie..
..choćby miało być ostatnie.
..
ujęcie; 28.10.2010 - 16:25:41:49
Posted by Picasa

Albumy

wtorek, 23 listopada 2010

Albumy

"..ponieważ nie ma przypadków.."
..
sprawę Albumów - dzięki Webmasterom (!) - traktuję już jako oczywistą;

..siedziałem do póżna w Sieci nad ujęciami z Krakowa;

..już są (!)

..mimo woli ; muszę przyznać - jestem zaskocozny, ale bardzo dobrze..
..
..zatem Wielki Album Co- Partnera

..z milionem ujęć ; zaczął swoją drogę..;

ttp://picasaweb.google.com/pascal.alter/FaktycznieKrakow?authkey=Gv1sRgCKzog8Liyv7IMA#

Albumy

poniedziałek, 22 listopada 2010

Albumy

..teraz do Notatnika Pascala
..historyczny;
..z Kotem Behamotem, który
..robi sztuczki nawet stamtąd (!)
.."spokojnie.."
..wiem
..
http://picasaweb.google.com/pascal.alter/NotatnikPascala04?authkey=Gv1sRgCIHGhJvxqIuvIA#

Sing Sing Sing, Benny

niedziela, 21 listopada 2010

Sing Sing Sing, Benny

..wielkie dzięki, wielkie dzięki - Benny (!)
..
Sing Sing Sing i Benny Goodman ; to moje wielkie szczęście;

uratowali nie tylko niedzielę ;
zajęli i ucieszyli,
..
pocieszyli ;
odkrycie istoty cierpienia;
poprzez radość chwili ;
ratunek jest blisko
..
..gdy tak krążyłem po Osiedlu około 20 - tej;
..podziwiałem Księżyc ; w pełni Słońca (!)
..widziałem tyle lat moich błędów tutaj ;
..jakie to proste (!) - i było pod ręką!
..
Web Album programu Picassa ;cudo (!)
..techniki i..
..
..jeszcze raz wielkie dzięki dla Firmy Google - Blogger ;
..sam nigdy bym czegoś takiego nie ułożył!(!)
..
Pro domo sua ;
..każdy blog - a tym bardziej fotoblog ; to praca wspólna;
..mam tego świadomość także przy ujęciach;
..jestem po prostu statywem ; fakt - działa naprawdę
..Co - Partner ;(mnóstwo czynników i setki, tysiące ludzi!)
..
http://picasaweb.google.com/pascal.alter/NotatnikPascala06?authkey=Gv1sRgCNfjtfuvpMfynAE#

poniedziałek, 22 listopada 2010

Do ..Benny



..coś milczysz długo Przyjacielu

..

.coś milczysz długo ?
..co się dzieje?
..pewnie nie w Kielcach ?
..może się gniewasz?
..albo; jesień
..
..mnie osobiście ogarnia co trochę depresja w realu;
..co trochę szukam wytchnienia w wirtualu :)
..
..otóż ; istnieje droga z realu, do wirtualu;
..ale jak z powrotem?
..
Gombrowicz ciągle wołał ;przedrzeć się!!
(..poprzez nierzeczywistość - do rzeczywistości.)
Ten cytat jest na jego pomniku przed Biblioteką;
..za każdym razem obiecuję, że zapiszę dokładnie,
..ale akurat nie mam..albo spieszę..
..albo pada..
..
Ta myśl nie jest więc odkrywcza; trzeba się przedzierać!
..
Wczoraj - w niedzielę miałem najgorszy nastrój - ale pocieszyłem się
..w Sieci ; Sing Sing Sing , dzięki Benny
..
..wreszcie dokonałem odkrycia;
..robię dobre zdjęcia - gdy je zobaczyłem w masie, a nie pojedynczo.
..
Dopiero wczoraj zajrzałem do albumów; Web Album Picassa - które
..założyli i prowadzą webmasterzy z Bloggera ; wcześniej wiedziałem z komunikatów -
..ale nie zaglądałem - "bo znałem je dobrze"
..
..to był zasadniczy błąd ; chowanie się , skrywanie;
..każdy pcha się na plakat, a ja się chowam - błąd.
..to sobie wczoraj uświadomiłem..

..ja też podłączyłem się do reklam; piękne (!)
..teraz
..możesz sprawdzić Benny, - odezwij się :)
..teraz








https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=452d10fb80&view=att&th=12c736d462a7b85f&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_g9mpxuby1&zw

środa, 17 listopada 2010

Ephoros

Zostałem właśnie zbamowany przez Ephorosa (Ephorusa)?..
..a raczej zagrożono jeszcze raz; taka żółta kartka;
tutaj poszło o fotorelację ze spotkania z Panem Jarosławem Kaczyńskim; w Kielcach 16 listopada 2010..
Była to pierwsza wizyta od roku - i zrobiłem trochę zdjęć.
Fotorelacja polega przecież na ujęciach - co określono : Spamem - ale trzy już zamieszczono - poszło - o dalsze..cztery..
Uprzejmie zawiadamiam, że jestem wdzięczny - ponieważ odkryłem Pańską przygodę i Pana samego - bardzo interesującego..
Zamieszczam mój list do Ephorosa - a może i notkę jak Pan ; póki mogę?
..Do Ephorosa
Szanowny Panie,

Fotorelacja polega na pewnej ilości ujęć ze zdarzenia ; bez długich wywodów.
Wizyta Pana Prezesa Jarosława Kaczyńskiego w Kielcach - 16 listopada 2010 - była pierwsza - po roku - i wydarzenie szczególne.
Tak się składa, że również rok mija - jak zablokowano mi konto w Salonie 24 ; i wciąż jest ta uwaga; ilekroć chce coś zamieścić.
Teraz pojawia się kolejna ; grozba.
To nie fair.
Można oczywiście nie lubić Jarosława Kaczyńskiego - ale nie wypada ograniczać swobody wypowiedzi.
Osobiście tak właśnie zaistniałą sytuację odbieam.
Z poważaniem

Pascal Alter

PS; gdzie na szczęście są bardziej tolerancyjni;

http://spokojniekielce.blogspot.com/2010_11_01_archive.html
..
Dobranoc; grabula !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz