środa, 1 stycznia 2014

Wigilia 2013 (11)

POST ROBOCZY

IN EXTENSO

TRZY MINUTY

Blaise Pascal:

"(....)..Trzeba, aby istniała nierówność między ludzmi;
ale skoro się to uzna, oto już otwarta brama
nie tylko dla bezwzględnego panowania,
ale do bezwzględnej tyranii..(....)."

(Blaise Pascal Myśli, fragment 229)

                                                               MEMENTO
                                                           

                                                   0243                                            12:15...
Rozglądam się; jakbym coś zostawił..
- albo kogoś nie spotkał jeszcze:
nie wiedziałem (wtedy) "o co chodzi?"
                                                   


                                                  0246                                          12:15
- szukałem i nie wiedziałem czego...
Zadanie trudne: gdzie to jest?
Na holu..? w gablotach? w kolejce..?
                                                 
                                                  0247                                      12:16...
"Tylko spokojnie.."
- przecież to Real
jest Autorem - pocieszałem...
Tamtego-ja.

FAKT
                                             

                                                   0249
                                                 

                                                  0251                                          12:16
                                               
                                                   0252                                           12:17
"Stań.."
Zatrzymałem się: nie miało sensu
tak biegać
tu, czy tam na górę...
- to co istotne pojawia się samo...
"jak Słońce"

Copyright © 2013 Pascal Alter Kielce.  All rights reserved.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz