poniedziałek, 11 maja 2015

Fwd: Plus zmienia komunikację reklamową / Strony główne: WP.pl spadła poniżej Onetu


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, May 11, 2015 at 7:03 AM
Subject: Plus zmienia komunikację reklamową / Strony główne: WP.pl spadła poniżej Onetu
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Poniedziałek, 11 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Paweł Kukiz kontra TVN24: mistrzowie propagandy, przebiliście komunistów (wideo)

Kandydat na prezydenta Paweł Kukiz, dziękując wyborcom po ogłoszeniu wyników głosowania, oskarżył media m.in. o szerzenie propagandy na jego temat. Szczególne słowa krytyki padły pod adresem TVN24. - Wy jesteście czarni, źli, okrutni. Mało co nie wykończyliście mojej rodziny - stwierdził Kukiz. więcej

 
Strony główne: WP.pl spadła poniżej Onetu, w dół Gazeta.pl

W lutym br. strona główna WP.pl po dwóch miesiącach liderowania spadła na drugie miejsce, wyprzedzona przez stronę główną Onetu. W skali roku obie zyskały na zasięgu, za to spadki zanotowały strony główne pozostałych czołowych portali, największy Gazeta.pl. więcej

 
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen

Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
montażysta, kierownik produkcji

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży - doradca klienta

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
TV & Multiscreen specialist

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Head of TV & Multiscreen

Ad-Vice poszukuje Junior Traffic Manager

RTB House poszukuje Key Account Manager

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Supervisor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sourcing Coordinator

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
UX Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

ZPR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny specjalista ds. sprzedaży reklamy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. sprzedaży reklam

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
   
 
,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości". więcej

 
Będzie druga edycja programu ,,Żony Hollywood" w TVN

Telewizja TVN zamierza zrealizować drugą edycję reality-show „Żony Hollywood". Wkrótce ruszają zdjęcia do nowych odcinków - Program okazał się strzałem w dziesiątkę - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent formatu. więcej

 
Robert Schütze: Zalando zdobyło zaufanie polskich internautów, będzie więcej lokalnych produktów

- Zaufanie Polaków do sklepów online rośnie, a coraz więcej z nich robi zakupy drogą mobilną - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Robert Schütze, country manager Zalando w Wielkiej Brytanii i Polsce. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)

W poniedziałek 11 maja br. ruszy odświeżona oferta kanałów premium pod marką Canal+, których liczba zwiększy się z sześciu do ośmiu. - Zmieniamy pozycjonowanie oferty z okazji 20 urodzin Canal+ - zapowiada Manuel Rougeron, wiceprezes platformy nc+ ds. programowych. więcej

,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już poniżej 160 tys. egz. a ,,Przegląd Sportowy" poniżej 30 tys.

W marcu br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej - kolejny miesiąc z rzędu - stracił „Przegląd Sportowy". Wzrost sprzedaży zanotował jedynie „Parkiet". więcej

,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. oglądających
Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Paweł Kukiz kontra TVN24: mistrzowie propagandy, przebiliście komunistów (wideo)

Kandydat na prezydenta Paweł Kukiz, dziękując wyborcom po ogłoszeniu wyników głosowania, oskarżył media m.in. o szerzenie propagandy na jego temat. Szczególne słowa krytyki padły pod adresem TVN24. - Wy jesteście czarni, źli, okrutni. Mało co nie wykończyliście mojej rodziny - stwierdził Kukiz. więcej

 
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen

Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza. więcej

 
Będzie druga edycja programu ,,Żony Hollywood" w TVN

Telewizja TVN zamierza zrealizować drugą edycję reality-show „Żony Hollywood". Wkrótce ruszają zdjęcia do nowych odcinków - Program okazał się strzałem w dziesiątkę - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent formatu. więcej

 
Górniak, Kuszyńska, Rodowicz, Donatan i Kazadi wystąpią w Opolu

Telewizja Polska wybrała artystów, którzy wezmą udział w koncertach SuperPremiery i SuperDebiuty podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Podczas obu koncertów zaplanowano też występy specjalne. więcej

 
Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem

W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv. więcej

 
Będzie 10. edycja ,,Tylko muzyki" w Polsacie. Ruszają castingi

Telewizja Polsat nie zamierza kończyć emisji programu „Tylko muzyka. Must be the music". Jesienią widzowie stacji zobaczą dziesiątą odsłonę muzycznego talent-show.   więcej

 
10 nowych kanałów HD w sieci Toya

Sieć kablowa Toya w najbliższym czasie wprowadzi do oferty 10 nowych kanałów w jakości HD. Dodatkowo część dostępnych w ofercie stacji trafi do szerszych pakietów. więcej

 
Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+

Platforma nc+ rusza w poniedziałek z kampanią reklamową nowego pakietu Canal+, który składać się będzie z ośmiu kanałów. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę, internet i kina. więcej

 
Wieczór wyborczy w telewizji, radiu i internecie

Nie tylko główne telewizyjne kanały informacyjne (TVP Info, TVN24, Polsat News) przygotowały własne wieczory wyborcze. Specjalne programy po zakończeniu głosowania w wyborach prezydenckich pojawią się też w stacjach radiowych (RMF FM, Radiu ZET, Jedynce, Trójce, TOK FM) i w portalach internetowych (Wirtualnej Polsce, Onecie, Gazeta.pl, Interii). więcej

 
Serial ,,Agentka Carter" na kanale FOX (wideo)

We wtorek 19 maja br. stacja FOX rozpocznie emisję serialu „Agentka Carter". Tego dnia widzowie obejrzą dwa pierwsze odcinki produkcji, wyprodukowanej przez Marvel Entertainment. więcej

 
TVN Style na czele stacji lifestylowych. Polsat Play wyżej niż TVN Turbo

W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Drugie miejsce zajął Polsat Play, który wyprzedził TVN Turbo. Najwięcej zyskał Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+. więcej

 
UPC Polska ma już milion klientów internetu

W I kwartale br. sieć UPC Polska przekroczyła milion abonentów usługi internetowej. Do tego progu zbliża się też liczba użytkowników telewizji cyfrowej. Jednak łączna liczba klientów operatora, mimo przejęć, spadła w ciągu roku o 6 tys.  więcej

 
Nowe kanały Canal+ w UPC

W poniedziałek 11 maja sieć kablowa UPC włączy nowe kanały - Canal+ Discovery i Canal+ Sport2. Natomiast od czerwca operator wprowadzi nową ofertę premium ze stacjami pod tą marką. więcej

 
Nowa oferta Canal+ w Multimedia Polska

W poniedziałek 11 maja br. operator kablowy Multimedia Polska włączy do oferty dwa nowe kanały - Canal+ Discovery HD oraz Canal+ Sport 2 HD. Sieć czasowo umożliwi swoim abonentom dostęp do pełnej oferty Canal+. więcej

 
Gala KSW 31 w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Materla vs Drwal walką wieczoru

23 maja br. odbędzie się Gala KSW 31. Dostępna ona będzie w systemie „pay-per-view" (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników Ipli w cenie 40 zł. więcej

 
Rob Bradley szefem działu reklamy cyfrowej, programmatic i analizy danych w CNN International Commercial

Rob Bradley dołączył do zespołu CNN International Commercial i objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu digital advertising sales and data. Bradley pracuje w londyńskim biurze firmy. więcej

 
 
Radio  
 
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen

Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza. więcej

 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w polskich miastach

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Nowe dżingle na antenie Antyradia

W poniedziałek Antyradio wprowadza na antenę nowe dżingle. Stacja zapowiada, że łączyć będą one klasyczne brzmienia rockowe i nowoczesne rozwiązania aranżacyjne. więcej

 
Reklama  
 
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen

Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza. więcej

 
,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości". więcej

 
Kamil Stoch latająco reklamuje Formułę Smartfon Unlimited w Play (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji Formuły Smartfon Unlimited wprowadzonej właśnie przez sieć Play. Bohaterem akcji, przygotowanej i realizowanej przez firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa, jest Kamil Stoch. więcej

 
Katarzyna Kondej: z Grupy CP DDB do Publicis Poland

Katarzyna Kondej dołączyła do zespołu agencji reklamowej Publicis Poland, obejmując funkcję account managera. Poprzednio pracowała w agencji Gutenberg Networks Warszawa należącej do Grupy CP DDB. więcej

 
Beata Antoniak: z MEC do Isobar Polska

Beata Antoniak rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w MEC i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+

Platforma nc+ rusza w poniedziałek z kampanią reklamową nowego pakietu Canal+, który składać się będzie z ośmiu kanałów. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę, internet i kina. więcej

 
Marcus Brown pokieruje rozwojem Starcom MediaVest Group w regionie EMEA

Marcus Brown z początkiem czerwca obejmie stanowisko global growth officer w Starcom MediaVest Group. Będzie odpowiadać za region EMEA (Europę, Bliski Wschód i Afrykę). więcej

 
Grzegorz Adamski przeszedł z Hypermedia do Coca-Cola Poland Services

Grzegorz Adamski dołączył do działu marketingu Coca-Cola Poland Services. Ostatnio pracował w agencji Hypermedia (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). więcej

 
Zofia Mróz group account directorem w Media Direction OMD

Zofia Mróz awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Media Direction OMD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Małgorzata Szulc: z Quisma do iProspect Polska

Małgorzata Szulc zaczęła pracę jako senior SEM specialist w agencji iProspect Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Quisma, Outrider, Yasne.pl i 4Grow. więcej

 
TVN wyprzedził Polsat we wpływach z reklam, Aflofarm na czele reklamodawców

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2015 roku były o 8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Nowym liderem przychodów z reklam został TVN, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, Dove, Honda, Volkswagen i stwardnienie rozsiane (wideo)

Tym razem w naszym cotygodniowym zestawieniu najlepszych reklam mijających dni znalazły się trzy reklamy polskie i dwie zagraniczne. Wśród nich komercyjne spoty promujące Volkswagena Polo i kosmetyki Dove oraz społeczna kampania dotycząca stwardnienia rozsianego a także nowa europejska reklamowa Coca-Coli i globalny spot Hondy. więcej

 
Zagraniczny wyciąg reklam: O2, Guiness, MetLife i ,,The Guardian" (wideo)

Zawsze najbardziej przemawiały do mnie reklamy, które opowiadały jakąś historię, wzruszającą, zabawną, niewciskającą nachalnie produktu, który się za nią kryje. Ucieczka od opowiadania wprost, sięganie do najgłębszych emocji i wyobraźni odbiorcy, zabawa skojarzeniami - to właśnie siła kampanii, które wybrałam - najciekawsze jej zdaniem zagraniczne reklamy dla Wirtualnemedia.pl opisuje Anna Łazowska, art director w agencji Peppermint. więcej

 
Reklamodawcy coraz częściej stawiają na oryginalne cyfrowe programy wideo

Dwie trzecie marketerów twierdzi, że w ciągu najbliższych pięciu lat oryginalne cyfrowe programy wideo staną się tak samo ważne jak telewizja - wynika z badania Advertiser Perceptions. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
McDonald's: Big ones Axion Oxi: One Ving: travel Gucci: Shoes Blend-a-med: Smile
 
Prasa  
 
Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak

Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska (obie firmy należą do Ringier Axel Springer Media) uruchomiły wspólny dział marketingu. Jako chief marketing officer będzie nim kierować Piotr Bubak, a jednym z dwóch głównych departamentów będzie zarządzać Joanna Kloskowska. więcej

 
,,Lego Legends of Chima" na czele pism dziecięcych

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima". Najwięcej zyskał miesięcznik „Scooby - Doo!", zaś najwięcej stracił „Monster High". Trzecie miejsce zajął nowy tytuł „Lego Ninjago". więcej

 
Michał M. Lisiecki: za mało polskiego kapitału w mediach, Agora prorządowa, taśmy ,,Wprost" antybiznesowe

Wydawca „Wprost" i „Do Rzeczy" Michał M. Lisiecki skrytykował zbyt duży udział zagranicznych wydawców w polskim rynku prasowym, zarzucając im niepodejmowanie trudnych tematów. Agorę z „Gazetą Wyborczą" określił jako zależne od rządu, a „W Sieci" jako „przedsięwzięcie quasi-polityczne". Dodał, że publikacja w ub.r. przez „Wprost" zapisów podsłuchanych rozmów polityków przyniosła negatywne skutki biznesowe. więcej

 
,,Polityka", ,,GW", ,,Newsweek", ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci" radziły na kogo głosować - ,,Rz" i ,,Wprost" bezstronne

W ostatnich wydaniach przed ciszą wyborczą redaktorzy naczelni i czołowi publicyści „Polityki", „Gazety Wyborczej" i „Newsweeka" mniej lub bardziej bezpośrednio wyrazili poparcie dla Bronisława Komorowskiego i krytykę Andrzeja Dudy, dziennikarze „Do Rzeczy" i „W Sieci" skrytykowali Komorowskiego, a naczelni „Rzeczpospolitej" i „Wprost" tylko zachęcili do głosowania. więcej

 
Hajdarowicz odpowiada Inforowi i RASP ws. ,,Dziennika Gazety Prawnej": nasza pozycja tak silna, że konsolidacja prawdopodobna

- Jestem dumny, że w ocenie zarządów Ringier Axel Springer Polska i Infor PL pozycja Grupy Gremi jest na tyle silna, a prawdopodobieństwo konsolidacji rynku na tyle realne, że wymagało to wydania specjalnego oświadczenia w tej sprawie - stwierdził Grzegorz Hajdarowicz w odpowiedzi na dementi RASP i Inforu dotyczące sprzedaży „Dziennika Gazety Prawnej". więcej

 
,,Fakt" na pierwszej stronie przeprasza Magdę Gessler za tekst o chudnięciu dzięki tasiemcowi

Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu", na pierwszych stronach wydania papierowego i serwisu internetowego dziennika przeprasza Magdę Gessler, gwiazdę programów TVN „Kuchenne rewolucje" i „MasterChef", za tekst twierdzący, że połknęła ona tasiemca, żeby schudnąć. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-05-11 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-05-11 Wprost - 2015-05-11 Newsweek - 2015-05-11 Do Rzeczy - 2015-05-11
 
Internet  
 
Strony główne: WP.pl spadła poniżej Onetu, w dół Gazeta.pl

W lutym br. strona główna WP.pl po dwóch miesiącach liderowania spadła na drugie miejsce, wyprzedzona przez stronę główną Onetu. W skali roku obie zyskały na zasięgu, za to spadki zanotowały strony główne pozostałych czołowych portali, największy Gazeta.pl. więcej

 
Robert Schütze: Zalando zdobyło zaufanie polskich internautów, będzie więcej lokalnych produktów

- Zaufanie Polaków do sklepów online rośnie, a coraz więcej z nich robi zakupy drogą mobilną - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Robert Schütze, country manager Zalando w Wielkiej Brytanii i Polsce. więcej

 
Rafał Mandes odchodzi z Grupy Onet-RASP

Grupa Onet-RASP rozstaje się z Rafałem Mandesem, dyrektorem pionu Biznes w Onecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego stanowisko zostało zlikwidowane. więcej

 
Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak

Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska (obie firmy należą do Ringier Axel Springer Media) uruchomiły wspólny dział marketingu. Jako chief marketing officer będzie nim kierować Piotr Bubak, a jednym z dwóch głównych departamentów będzie zarządzać Joanna Kloskowska. więcej

 
Snapchat wprowadza 10-sekundowe reklamy wideo w sekcji Discover

Aplikacja Snapchat zamierza wprowadzić format 10-sekundowych reklam wideo w cenie 2 centów za odtworzenie. Spoty będą się pojawiały na platformie Discover tworzonej wspólnie przez Snapchat i dostawców treści. więcej

 
Sztab Pawła Kukiza zgłasza na policję złamanie ciszy wyborczej przez TVN24.pl, Onet i PAP

Sztab wyborczy kandydata na prezydenta Pawła Kukiza zgłosił na policję złamanie ciszy wyborczej przez serwisy internetowe tvn24.pl, Onet.pl oraz Polską Agencję Prasową. Sztabowcy zarzucają tym mediom agitację na rzecz kandydatów. więcej

 
Koniec pirackich serwisów VoD Ekino.tv, Iitv.info i Scs.pl

W piątek około południa niespodziewanie zniknęły z sieci serwisy Ekino.tv, Iitv.info i Scs.pl nielegalnie udostępniające w systemie VoD filmy i seriale. Najprawdopodobniej ma to związek z zatrzymaniem przez policję ich właścicieli. więcej

 
Kampania prezydencka w social media: Janusz Korwin-Mikke liderem, najwięcej zyskał Paweł Kukiz

Z kandydatów w wyborach prezydenckich najwięcej obserwujących na portalach społecznościowych ma Janusz Korwin-Mikke, wyprzedzając Janusza Palikota i Pawła Kukiza. W czasie kampanii najwięcej działo się na profilach Korwina-Mikkego, a najwięcej nowych użytkowników zyskały konta Kukiza. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Paulina Ptak i Patrycja Marcinkowska w IQS

Do zespołu firmy badawczej IQS (należącej do holdingu Mediacap) dołączyły Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska. Pierwsza pracowała wcześniej w Millward Brown, a druga w TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Marcin Janowski szefem Śląskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
 
Game Technologies z Jero Lenssinck Communication
 
Technologie  
 
,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)
 
Kamil Stoch latająco reklamuje Formułę Smartfon Unlimited w Play (wideo)
 
Pierwsze oficjalne zdjęcie Samsunga Galaxy Tab S2 wyciekło do sieci
 
IHS: Apple motorem napędowym rynku inteligentnych zegarków
 
Sprzedaż pecetów w I kwartale br. 7 proc. w dół, Apple liderem przed Lenovo i HP
 
Bartosz Dobrzyński: telefony coraz rzadziej służą do rozmawiania
 
Gospodarka  
 
Bezrobocie w dół, będzie spadać do późnej jesieni
 
Branża spirytusowa szuka nowych rynków po podwyżce akcyzy w Polsce
 
GPW liczy na debiuty większych spółek, aby ożywić parkiet
 
Kultura/Rozrywka  
 
Górniak, Kuszyńska, Rodowicz, Donatan i Kazadi wystąpią w Opolu
 
"Muppety" wracają do telewizji
 
Spring Love Festival przesunięty na listopad. Wystąpi Ania Dąbrowska
 
Powstanie jedenasty sezon serialu "Kości"
 
Serial ,,Agentka Carter" na kanale FOX (wideo)
 
Blog  
 
Komorowski..? - Andrzej Bober
 
Film familijny nie przejdzie - Anna Mieszczanek
 
Kukiz - jak śmiesz! - Ewaryst Fedorowicz
 
Amerykanie pilnie potrzebni - Krzysztof Czabański
 
Wybór i autorytety - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(...)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz