poniedziałek, 29 grudnia 2014

Fwd: Zwolnienia w Orange Sport / Badacze rynku o 2014 roku - prognozy na 2015


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Dec 29, 2014 at 7:03 AM
Subject: Zwolnienia w Orange Sport / Badacze rynku o 2014 roku - prognozy na 2015
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 29 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Zwolnienia w Orange Sport: odchodzą dziennikarze, znikają programy

Z końcem br. kanał Orange Sport kończy nadawanie w dotychczasowej formule antenowej: z ramówki znikają autorskie programy, w związku z czym ze stacji odchodzi większość dziennikarzy. Kanał będzie pokazywał głównie transmisje meczów i ich powtórki. Zmiany wprowadza Orange Polska, który nie sfinalizował nadal sprzedaży stacji firmie Romana Młodkowskiego. więcej

 
Badacze rynku o 2014 roku - prognozy na 2015

Rok 2014 pod lupą branży badawczej, prognozy na 2015 r. Komentują m.in. Piotr Kwiatkowski (TNS), Norbert Filiński (Nielsen), Agnieszka Sora (GfK Polonia), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Arkadiusz Wódkowski (PTBRiO), Andrzej Garapich (PBI), Katarzyna Mojsiewicz (PBS), Alina Lempa (IQS), Albert Hupa (IRCenter). więcej

 
Przejścia, awanse, pożegnania - transfery w polskich agencjach reklamowych w 2014 roku

Podsumowując mijający właśnie 2014 rok przedstawiamy najważniejsze naszym zdaniem zmiany personalne, jakie miały miejsce w tym roku w agencjach reklamowych. Stanowiska i/lub miejsca pracy zmienili m.in. Sławomir Stępniewski, Igor Kaleński, Wojciech Dagiel, Tomasz Wojciechowski, Ewa Sieńkowska, Michał Soroczyński i Wojciech Putrzyński. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

NetSales poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko Reporter

Cube Group poszukuje Web Developer

Cube Group poszukuje Sales Support

Cube Group poszukuje PR & Marketing Manager

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Podstawowy Kurs Prezenterski

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner / Buyer

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Manager

FCB poszukuje osoby na stanowisko Art Director

agencja reklamowa BARDZO poszukuje osoby na stanowisko Team Kreatywny

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
100 wydań ,,Tygodnika Do Rzeczy". Lisicki: to pismo bezpartyjne (dane o sprzedaży)

W poniedziałek 29 grudnia br. ukazuje się 100. numer „Tygodnika Do Rzeczy" (Orle Pióro). - „Do Rzeczy" powstało i żyje, bo jest pismem bezpartyjnym i od polityków całkiem niezależnym - pisze we wstępniaku Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma. więcej

 
TVN bezkonkurencyjny wieczorami, TVP1 liderem tylko przez dwa tygodnie

Przez większość jesiennego sezonu pod względem tygodniowych udziałów w prime-time liderem była stacja TVN. Tylko dwa razy na pierwszym miejscu znalazła się TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl opartego na analizie Lowe Media. więcej

 
Klipy muzyczne najchętniej oglądane w historii YouTube'a (dwa razy PSY i Katy Perry w Top 10)

„Gangnam Style" zespołu PSY, „Baby" Justina Biebera oraz „Charlie bit my finger - again!" to najpopularniejsze klipy wideo w 10-letniej historii serwisu YouTube - wynika z zestawienia firmy Muse przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Domy mediowe podsumowują polską reklamę w 2014 roku i prognozują 2015 rok

O mijającym roku w polskiej branży reklamowej i perspektywach na 2015 rok mówią portalowi Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych domów mediowych, m.in. Izabela Albrychiewicz, Jakub Bierzyński, Piotr Piętka, Agnieszka Kosik, Krzysztof Sobieszek i Marek Wochna. więcej

,,Fakt" przegrał proces z Romanem Giertychem. Będzie przepraszać przez 7 dni

Roman Giertych wygrał proces o naruszenie dóbr osobistych, jaki wytoczył dwa lata temu wydawnictwu Ringier Axel Springer Polska za wywiad z prof. Władysławem Bartoszewskim w „Fakcie". Wyrok jest prawomocny. Spółka nie podjęła jeszcze decyzji, czy wniesie o kasację. więcej

Polsat wygrał w sądzie z nc+. Może używać nazwy Polsat News+
,,Do Rzeczy" i ,,Gazeta Polska" z największymi spadkami. ,,Wprost" sprzedaje już tylko 42 tys. egz.
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Zwolnienia w Orange Sport: odchodzą dziennikarze, znikają programy

Z końcem br. kanał Orange Sport kończy nadawanie w dotychczasowej formule antenowej: z ramówki znikają autorskie programy, w związku z czym ze stacji odchodzi większość dziennikarzy. Kanał będzie pokazywał głównie transmisje meczów i ich powtórki. Zmiany wprowadza Orange Polska, który nie sfinalizował nadal sprzedaży stacji firmie Romana Młodkowskiego. więcej

 
TVN bezkonkurencyjny wieczorami, TVP1 liderem tylko przez dwa tygodnie

Przez większość jesiennego sezonu pod względem tygodniowych udziałów w prime-time liderem była stacja TVN. Tylko dwa razy na pierwszym miejscu znalazła się TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl opartego na analizie Lowe Media. więcej

 
Więcej widzów ogląda program Tomasza Lisa w TVP2. 21 mln zł z reklam

Program Tomasza Lisa w 2014 roku oglądało średnio 2,08 mln osób. W porównaniu do poprzedniego roku audycja zyskała 60 tys. widzów. TVP2 w czasie jej nadawania była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły zaś 21,3 mln zł. więcej

 
Dziennikarze tłumaczą ,,jak to powiedzieć" w akcji Press Club Polska (wideo)

Press Club Polska wspólnie z Narodowym Centrum Kultury prowadzi kampanię pod hasłem „Jak to powiedzieć" promującą poprawność językową w mediach i debacie publicznej. Na potrzeby akcji nagrano kilkanaście klipów ze znanymi dziennikarzami. więcej

 
TVN przeprasza warszawski Caritas za reportaż w ,,Uwadze"

Telewizja TVN przegrała proces o ochronę dóbr osobistych z Caritas Archidiecezją Warszawską oraz wicedyrektorką tego oddziału. Stacja musi przeprosić za podanie nieprawdziwych informacji w reportażu Tomasza Patory oraz zapłacić 10 tys. zł na konto organizacji. Wyrok jest prawomocny. więcej

 
Polsat jesienią liderem w grupie wszystkich widzów. TVN dominował w 16-49

Przez większość jesiennego sezonu Polsat był liderem pod względem tygodniowych udziałów w oglądalności. Z kolei w grupie komercyjnej jesienią dominowała telewizja TVN - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl opartego na analizie Lowe Media. więcej

 
,,Herb piratów", ,,Rosyjska ruletka" i ,,Płonący brzeg" serialowymi nowościami w TVP1

Od stycznia 2015 roku TVP1 rozpocznie emisję trzech zagranicznych seriali „Herb piratów", „Rosyjska ruletka" i „Płonący brzeg". więcej

 
Agnieszka Gozdyra: Kreowanie wizerunku premier Kopacz to sinusoida wpadek

W przypadku pani premier osoby odpowiedzialne za jej wizerunek nie ustrzegły się wielu błędów. Dalsze pozwalanie sobie na wpadki będzie skutkowało raczej osłabianiem wizerunku, niż jego wzmacnianiem - ocenia Agnieszka Gozdyra z Polsat News. więcej

 
TVP1 z nowym cyklem o bezpieczeństwie na drogach

Telewizyjna Jedynka rozpoczyna emisję cyklu „Drogi dla Ciebie. 10 mniej. Zwolnij!". Gospodarzem magazynu emitowanego w TVP1 w środowe poranki będzie Krzysztof Nakonieczny. więcej

 
 
Radio  
 
Eska.pl liderem, tracą Polskie Radio i RMF FM, w górę Open.fm (TOP15 serwisów radiowych)

Zdecydowanie najpopularniejszym wśród serwisów stacji i nadawców radiowych jest Eska.pl, która w ostatnim roku osiągnęła spory wzrost odwiedzalności, podobnie jak Open.fm i Eskarock.pl. Ze stron związanych z RMF FM dużo zyskało tylko RMF24.pl, za to spore spadki zanotowały RMF.FM i RMFon.pl. więcej

 
Polskie Radio z muzyką, fotografią i książką reklamuje się w wersji cyfrowej (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa informująca o cyfryzacji Polskiego Radia. Akcję, prowadzoną w telewizji, radiu, internecie i prasie, przygotowały firmy Isobar Polska i Carat Polska. więcej

 
Radio ZET z dużym spadkiem w Bydgoszczy, Rock Radio potroiło swoją słuchalność

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Rynek radiowy w Białymstoku: Radio Jard ostro w dół, Polskie Radio Białystok na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Przejścia, awanse, pożegnania - transfery w polskich agencjach reklamowych w 2014 roku

Podsumowując mijający właśnie 2014 rok przedstawiamy najważniejsze naszym zdaniem zmiany personalne, jakie miały miejsce w tym roku w agencjach reklamowych. Stanowiska i/lub miejsca pracy zmienili m.in. Sławomir Stępniewski, Igor Kaleński, Wojciech Dagiel, Tomasz Wojciechowski, Ewa Sieńkowska, Michał Soroczyński i Wojciech Putrzyński. więcej

 
Jarosław Pająk przeszedł z Universal McCann do GroupM

Jarosław Pająk dołączył do struktur GroupM, obejmując stanowisko dyrektorskie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w Universal McCann. więcej

 
Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie (wideo)

Reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach. więcej

 
,,Rodzinka.pl" z karnawałową kontrolą reklamuje wyprzedaż smartfonów w Orange (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl", wspierająca promocyjną obniżkę cen smartfonów. Akcję przygotowały firmy Publicis, Dynamo, Chimney, Post Meridian i Initiative Media Warszawa. więcej

 
Tauron szuka agencji interaktywnej do obsługi 1,5 mln budżetu

Zajmująca się dostawą energii elektrycznej spółka Tauron Sprzedaż szuka w przetargu agencji interaktywnej, która przez półtora roku będzie obsługiwać jej działania reklamowe w internecie. Przeznaczy na nie 1,5 mln zł netto. więcej

 
,,Bez uczucia się nie da" w reklamie piwa Perła (wideo)

Do emisji trafił nowy spot reklamowy piwa Perła (produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie), ilustrujący hasło: „Bez uczucia się nie da". Kampanię przygotowały agencja Raymond i dom mediowy Media Group. więcej

 
Polskie Radio z muzyką, fotografią i książką reklamuje się w wersji cyfrowej (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa informująca o cyfryzacji Polskiego Radia. Akcję, prowadzoną w telewizji, radiu, internecie i prasie, przygotowały firmy Isobar Polska i Carat Polska. więcej

 
Noworoczne postanowienia Agnieszki Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa taryfy Formuła Rodzina 4.0 w sieci Play z udziałem aktorki Agnieszki Dygant. W akcji - przygotowanej przez firmy Grey Group Poland, Artegence i MediaCom Warszawa - promowane są dostępne w tej taryfie smartfony Sony Xperia Z2 i Lumia 735. więcej

 
Nowa polityka handlowa TVN Media skłoni reklamodawców do większych wydatków?

Modyfikowana z początkiem 2015 roku polityka handlowa TVN Media to przede wszystkim sposób na większe zaangażowanie reklamodawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller i Bartosz Sieradzki. więcej

 
ING liderem reklamowym banków. Mocno w górę Bank Millennium i eurobank, w dół PKO BP (TOP 10)

W br. cennikowe wydatki reklamowe banków w mediach pozainternetowych były podobne jak rok wcześniej. Największe budżety miały ING Bank Śląski, Bank Millennium, BZ WBK i eurobank, a spory spadek zanotował PKO BP. więcej

 
Ivision.pl zareklamuje w internecie Subaru Outback

Agencja interaktywna Ivision.pl odpowiada za przygotowanie i realizację w internecie kampanii reklamującej samochód Subaru Outback. Ponadto zajmie się dla Subaru wybranymi działaniami wizerunkowymi. więcej

 
Empik przeprasza urażonych bożonarodzeniowymi reklamami z Czubaszek i Nergalem

- Osoby, które poczuły się urażone doborem bohaterów ostatniej kampanii reklamowej Empiku, przepraszam, zapewniając, że nie było to celowe działanie czy też prowokacja - zapewnił Olaf Szymanowski, prezes Empiku, podsumowując bożonarodzeniowe reklamy sieci z Marią Czubaszek i Adamem „Nergalem" Darskim. więcej

 
Skoczkowie z Kamilem Stochem reklamują ,,zasięg 4 sieci" w Play (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamowej Play, podkreślającej duży zasięg tej sieci, jest polska drużyna skoczków narciarskich na czele z Kamilem Stochem. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa. więcej

 
Alicja Bachleda-Curuś jako Kopciuszek reklamuje Kraków (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa atrakcji turystycznych Krakowa utrzymana w konwencji bajkowej, której bohaterką jest Alicja Bachleda-Curuś w roli Kopciuszka. Akcja przebiega pod hasłem „Kraków - come and find your story", a spot na jej potrzeby wyprodukowało studio Alvernia Studios. więcej

 
Robbie Williams marketing managerem w reklamie Volkswagena (wideo)

W kampanii reklamowej promującej specjalne modele aut Volkswagena piosenkarz Robbie Williams występuje jako nowy marketing manager w firmie. Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet i radio, wspiera ją także muzyczny serwis Spotify. więcej

 
Reklama Getin Banku skrytykowana za ośmieszenie pracowników kadr

Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy Getin Noble Banku naruszył kodeks branżowy, w ośmieszający sposób przedstawiając pracę osób z działów kadrowych. więcej

 
Imprezowy superbohater wita się z dziećmi w reklamach Piccolo

Pod hasłem „Cześć, jestem Piccolo!" trwa kampania reklamowa napojów musujących dla dzieci Piccolo (produkowanych przez firmę Ambra). Akcję, prowadzoną w prasie i punktach sprzedaży, przygotowała agencja Wizard. więcej

 
Rusza przetarg na kampanię polskiego makaronu na Ukrainie i w Chinach

3,15 mln euro zamierza przeznaczyć na promocję polskiego makaronu Polska Izba Makaronu. Działania będą prowadzone na Ukrainie i w Chinach. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
„Rodzinka.pl Drivers: Christmas without alcohol is all happiness „Bez uczucia się nie da Noworoczne postanowienia Agnieszki Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play Seniorzy z „Projektu Spółdzielnia
 
Prasa  
 
100 wydań ,,Tygodnika Do Rzeczy". Lisicki: to pismo bezpartyjne (dane o sprzedaży)

W poniedziałek 29 grudnia br. ukazuje się 100. numer „Tygodnika Do Rzeczy" (Orle Pióro). - „Do Rzeczy" powstało i żyje, bo jest pismem bezpartyjnym i od polityków całkiem niezależnym - pisze we wstępniaku Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma. więcej

 
Dziennikarze tłumaczą ,,jak to powiedzieć" w akcji Press Club Polska (wideo)

Press Club Polska wspólnie z Narodowym Centrum Kultury prowadzi kampanię pod hasłem „Jak to powiedzieć" promującą poprawność językową w mediach i debacie publicznej. Na potrzeby akcji nagrano kilkanaście klipów ze znanymi dziennikarzami. więcej

 
Mark Dekan podsumowuje 2014 r. w Ringier Axel Springer Media

Wyjście z rynku czeskiego i powołanie nowej spółki na Węgrzech to najważniejsze wydarzenia 2014 r. w Axel Springer Media AG – uważa kierujący tą spółką Mark Dekan. - Jestem spokojny o umacnianie naszej pozycji lidera na rynku cyfrowym w Europie Środkowej i Wschodniej - pisze w liście do pracowników. więcej

 
Rafał Ziemkiewicz miał być kandydatem Ruchu Narodowego na prezydenta. ,,Odmówiłem ze względów osobistych"

Publicysta „Do Rzeczy" i Telewizji Republika Rafał Ziemkiewicz ujawnił, że złożono mu propozycję kandydowania w wyborach prezydenckich z ramienia Ruchu Narodowego. - Odmówiłem ze względów osobistych. Nie chcę zmieniać zawodu - stwierdził. więcej

 
,,Fakt" przeprasza Romana Giertycha za zmanipulowany wywiad z prof. Bartoszewskim

We wtorek w „Fakcie" i na portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) opublikowano przeprosiny kierowane do Romana Giertycha za wywiad z Władysławem Bartoszewskim, w którym naruszono dobra osobiste byłego ministra edukacji. Profesor miał nazwać go „człowiekiem skompromitowanym". więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań

W październiku br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna", a najwięcej zyskał „Parkiet". Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Echa Dnia". więcej

 
,,Fakt" najchętniej kupowany w kioskach. ,,GPC" i ,,DGP" z największymi spadkami

W październiku 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt". Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie". więcej

 
Tomasz Szurawski odchodzi z Infor Biznes

Tomasz Szurawski, dotąd dyrektor ds. projektów B2B w Centrum Reklamy Infor Biznes, z końcem roku rozstaje się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego stanowisko zostanie zlikwidowane. więcej

 
Wydawca ,,Vivy!" o świątecznej sesji Ewy Kopacz: to materiał redakcyjny, a nie promocyjny

Edipresse Polska, wydawca dwutygodnika „Viva!", przyznaje, że nazwy marek ubrań i biżuterii użytych w świątecznej sesji zdjęciowej Ewy Kopacz zostały podane bez wiedzy szefowej rządu. Firma podkreśla, że materiał ma charakter redakcyjny i nie były w nim lokowane produkty. więcej

 
Joanna Parczyńska członkiem rady europejskiej stowarzyszenia INMA

Joanna Parczyńska, dyrektor produktów bezpłatnych Grupy Polskapresse i Mediów Regionalnych, została wybrana członkiem rady europejskiej stowarzyszenia INMA. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2014-12-29 Tygodnik Angora - 2014-12-29 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-12-29 Do Rzeczy - 2014-12-29 Wprost - 2014-12-29
 
Internet  
 
Klipy muzyczne najchętniej oglądane w historii YouTube'a (dwa razy PSY i Katy Perry w Top 10)

„Gangnam Style" zespołu PSY, „Baby" Justina Biebera oraz „Charlie bit my finger - again!" to najpopularniejsze klipy wideo w 10-letniej historii serwisu YouTube - wynika z zestawienia firmy Muse przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
2,7 mln polskich dzieci w internecie: rozrywka i społeczności ważniejsze od informacji, traci erotyka, zyskuje hazard (TOP20 stron)

Z internetu korzysta w Polsce ok. 2,7 mln dzieci w wieku 7-15 lat. Częściej niż strony informacyjno-publicystyczne i e-sklepy odwiedzają serwisy z treściami rozrywkowymi i społecznościowe, a najwięcej czasu korzystają z witryn stacji radiowych. Najpopularniejszymi serwisami są Google, Facebook i YouTube. więcej

 
Eska.pl liderem, tracą Polskie Radio i RMF FM, w górę Open.fm (TOP15 serwisów radiowych)

Zdecydowanie najpopularniejszym wśród serwisów stacji i nadawców radiowych jest Eska.pl, która w ostatnim roku osiągnęła spory wzrost odwiedzalności, podobnie jak Open.fm i Eskarock.pl. Ze stron związanych z RMF FM dużo zyskało tylko RMF24.pl, za to spore spadki zanotowały RMF.FM i RMFon.pl. więcej

 
Tauron szuka agencji interaktywnej do obsługi 1,5 mln budżetu

Zajmująca się dostawą energii elektrycznej spółka Tauron Sprzedaż szuka w przetargu agencji interaktywnej, która przez półtora roku będzie obsługiwać jej działania reklamowe w internecie. Przeznaczy na nie 1,5 mln zł netto. więcej

 
Rok 2014 w social media - prognozy na 2015 (agencje i wydawcy)

Jak minął bieżący rok w branży mediów społecznościowych? Co może wydarzyć się w 2015 roku? Mówią o tym przedstawiciele czołowych polskich agencji i wydawców social mediowych, m.in. Michał Sławiński, Paweł Karaś, Anna Mościcka-Miodek, Adam Ścibior, Justyna Dzieduszycka-Jędrach i Łukasz Ludkowski. więcej

 
Skype dostępny w internetowych aplikacjach Office Word i PowerPoint

Komunikator Skype został udostępniony w ramach aplikacji Office Online Word i Office Online PowerPoint należących do Microsoftu. więcej

 
Nowe obowiązki e-sklepów i telemarketerów. Na zwrot towaru kupionego online będzie 14 dni

Z 10 do 14 dni wydłuży się czas, w jakim konsument będzie mógł zwrócić zakupiony w sieci lub przez telefon produkt – to jedna z istotniejszych zmian, jakie od jutra wprowadzi ustawa o prawach konsumentach. Nowe przepisy zwiększają również obowiązki informacyjne przedsiębiorców. Będą oni musieli wyraźnie informować m.in. o wszystkich kosztach zakupu, a w przypadku dodatkowych płatności każdorazowo będą musieli uzyskać na nią zgodę klienta. więcej

 
Jak stworzyć viral i zmierzyć jego efekt - na przykładzie psa-pająka Wardęgi

- Ładunek emocjonalny filmów wirusowych jest ściśle związany z ich tematem. Pozytywne tematy ukazane w pozytywny sposób oraz negatywne w negatywny są przez nas znacznie częściej udostępnianie - tłumaczy Maciej Wróblewski z MUSE. więcej

 
TVP podpisuje się pod ochroną dzieci przed przemocą i pornografią w internecie

Telewizja Polska dołączyła do grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk wypracowanego w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Dotyczy on szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie (VoD). więcej

 
Globalny rynek handlu wart 22 biliona dolarów, coraz większe znaczenie internetu

W 2014 roku całkowita wartość handlu na świecie sięgnie 22,5 biliona dolarów - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Badacze rynku o 2014 roku - prognozy na 2015

Rok 2014 pod lupą branży badawczej, prognozy na 2015 r. Komentują m.in. Piotr Kwiatkowski (TNS), Norbert Filiński (Nielsen), Agnieszka Sora (GfK Polonia), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Arkadiusz Wódkowski (PTBRiO), Andrzej Garapich (PBI), Katarzyna Mojsiewicz (PBS), Alina Lempa (IQS), Albert Hupa (IRCenter). więcej

 
30 proc. Polaków stresuje się z powodu świąt. "Przykry obowiązek, a nie czas wypoczynku"

Co trzeci Polak odczuwa stres przed świętami Bożego Narodzenia. Często jest on wywołany nadmiarem obowiązków związanych z przygotowaniami, koniecznością spędzania czasu z teściami lub dawno niewidzianymi członkami rodziny, korkami i kolejkami w sklepach. To może prowadzić do kłótni w rodzinie. Aby cieszyć się atmosferą świąt i odpoczynkiem, psycholodzy doradzają taktyczną pokorę, czyli odłożenie na bok negatywnych emocji i urazów. więcej

 
Public Relations  
 
Familijność i twarda ręka - wizerunek Ewy Kopacz sztuczny i niespójny (opinie)
 
Premier Kopacz tłumaczy się z sesji w ,,Vivie!": wszystkiego się uczymy w nowej roli, nie mam doświadczenia
 
Piotr Czarnowski: w wizerunku medialnym Ewy Kopacz razi sztuczność i brak zdecydowania
 
Agnieszka Gozdyra: Kreowanie wizerunku premier Kopacz to sinusoida wpadek
 
MagnifiCo wprowadza Le Désir na polski rynek
 
Primamoda klientem 38 PR
 
Technologie  
 
Microsoft nie będzie już wspierał Windows 7
 
Skype dostępny w internetowych aplikacjach Office Word i PowerPoint
 
Xiaomi pracuje nad smartfonem Arch z zagiętym ekranem
 
Internet mobilny blueconnect za połowę ceny w promocji T-Mobile
 
Od 1 marca 2015 r. nowe dowody osobiste
 
SmartWyprzedaż- niższe ceny w programie SmartDom Plusa i Cyfrowego Polsatu
 
10,6 mln inteligentnych domów w Europie i Ameryce Płn.
 
Netia poszerza ofertę. Nowe kanały HD i treści na żądanie
 
Gospodarka  
 
ING liderem reklamowym banków. Mocno w górę Bank Millennium i eurobank, w dół PKO BP (TOP 10)
 
Rośnie liczba wnoszonych do sądów spraw o odszkodowanie za błędy medyczne
 
Akt oskarżenia ws. Amber Gold powinien trafić do sądu wiosną
 
Nowe obowiązki e-sklepów i telemarketerów. Na zwrot towaru kupionego online będzie 14 dni
 
Globalny rynek handlu wart 22 biliona dolarów, coraz większe znaczenie internetu
 
Od 1 marca 2015 r. nowe dowody osobiste
 
 
Blog  
 
Czy to już korumpowanie mediów? - Łukasz Religa
 
Rak... - Andrzej Bober
 
Koniec eksperymentu - ks. Artur Stopka
 
Wesołych Świąt! - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Strach w Paryżu - Jerzy Szygiel
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz