poniedziałek, 29 stycznia 2018

Fwd: Krytyczny alert bezpieczeństwa


RESPEKT!

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Google <no-reply@accounts.google.com>
Data: 29 stycznia 2018 07:49
Temat: Krytyczny alert bezpieczeńst
Do: ac....@gmail.com

Nota bene

PT Google naprawdę mnie zaskoczyło dzisiaj rano!
W sensie jak  NAJBARDZIEJ POZYTYWNYM.
Otóż zostałem odnaleziony w miejscu w którym byłem
dopiero dwa - trzy dni - ale w pierwszym dniu (czwartek 25 stycznia 2018)
byłem ukryty perfekcyjnie: nic nie włączałem...
..
Jak to się stało - już domyślam się ; połączenie kontaktu starego z nowym..
Więcej nie mogę powiedzieć, ale jestem naprawdę pod wrażeniem wielkim!
Gratulacje - składam także sobie - bo to nie był zły pomysł połączenia
"starego z nowym.."
.
.(nie jestem taki głupi jednak...)

NOTABENE, 29 stycznia 2018 - 11:04



PascalAlter
Próba zalogowania się została zablokowana
ac...@gmail.com
Ktoś właśnie użył Twojego hasła, by zalogować się na Twoje konto. Zablokowaliśmy tę próbę, ale radzimy sprawdzić, co się stało.
Wysłaliśmy tego e-maila, by poinformować Cię o ważnych zmianach na Twoim koncie i w usługach Google.
et:6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz