poniedziałek, 29 stycznia 2018

Fwd: PASJONACI


---------- Forwarded message ----------
From: <48536...@mms.play.pl>
Date: 2018-01-29 9:51 GMT+01:00
Subject: WIELKI TURNIEJ Carcassonne
To: pascal.alter@gmail.com



Otrzymales wiadomosc multimedialna
Text: PASJONACI
EMOCJE i jeszcze raz emocje - w każdej grze przeważają.
(Nb pokera nie znam)
..
Dochodziła 18..w niedzielę 28 stycznia 2018 w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej
w Kielcach.
Zajrzałem tam jak wczoraj - żeby tylko popatrzeć.
Turniej zorganizowano perfekcyjnie - na wielką skalę.
..
W pierwszym dniu turnieju (sobota 27 stycznia) Biblioteka była wręcz oblężona przez dzieci z rodzicami i młodzież.
Pierwszy raz się zdarzyło, że w szatni zabrakło miejsca na okrycia!
Musiałem wejść do czytelni w kurtce (na ręku) - miałem tam bardzo istotne sprawy.
..
Ale..wszędzie gdzie jestem uważnie obserwuję sytuację.
W sobotę byłem jeszcze raz po południu, aby przyjrzeć się..
Nb - ze względów prawnych (dzieci!) - nie wykonywałem ujęć foto.
W niedzielę tylko  kilka komórką graczom jakby powiedzieć zaawansowanym.
(...)

Copyright © 2018 by Pascal Alter Kielce.  All rights reserved 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz