wtorek, 23 września 2014

Fwd: Odkodowany finał pokazał prawdziwą siłę siatkówki / Google śrubuje rekord (Megapanel z lipca)


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Tue, Sep 23, 2014 at 7:03 AM
Subject: Odkodowany finał pokazał prawdziwą siłę siatkówki / Google śrubuje rekord (Megapanel z lipca)
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 23 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Marika i Antek Królikowski poprowadzą "SuperSTARcie". 10 gwiazd zaśpiewa na żywo

W nowym show "SuperSTARcie", które ruszy z początkiem października br., wystąpią m.in. Natasza Urbańska, Rafał Brzozowski i Mieczysław Szcześniak. Poprowadzą go zaś Marika i Antek Królikowski. - To program, który zmienia myślenie o muzyce - mówi Jerzy Kapuściński, szef TVP2. więcej

 
Odkodowany finał pokazał prawdziwą siłę siatkówki, reprezentacja łakomym kąskiem reklamowym

Brak ogólnodostępnych transmisji telewizyjnych z siatkarskich mistrzostw świata mocno osłabił potencjał medialno-marketingowy turnieju, co pokazało zainteresowanie jego finałem. Silniejszy wizerunek ma cała polska drużyna niż jej konkretni zawodnicy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" i ,,Mam talent!" na czele widowisk rozrywkowych

W jesiennych ramówkach wśród wieczornych widowisk rozrywkowych największą oglądalność gromadzi „Taniec z Gwiazdami" Polsatu. Tuż za nim plasuje się „Mam talent!" TVN, który jest też liderem w grupie 16-49. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje Reporter serwisu informacyjnego

TVN poszukuje Reporter ,,Dzień Dobry TVN"

Onet.pl poszukuje Kierownik Produkcji

Onet.pl poszukuje Animator Społeczności

Communication Unlimited poszukuje Art Director

RMF poszukuje osoby na stanowisko
Prowadzący Program Radiowy

Firma z branzy zdrowia poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Public Relations

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / ka

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Mamadu / naTemat poszukuje Account

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Sony Music poszukuje osoby na stanowisko
Coordination & Support Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Google śrubuje rekord, w dół Wikipedia i NK.pl (Megapanel z lipca)

W lipcu br. serwisy Google osiągnęły kolejną rekordową liczbę polskich użytkowników. Sporo zyskały Facebook, YouTube, strony Allegro i GG, Onetu i RASP oraz Grupy WP. Natomiast NK.pl odwiedziło już tylko 5,66 mln internautów więcej

 
Eska TV szykuje konkurencję dla "Warsaw Shore"

Kanał muzyczny Eska TV planuje wprowadzić późną jesienią do ramówki reality-show o imprezujących ludziach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiadać będzie firma Golden Media Polska, która produkowała dla MTV "Warsaw Shore". więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agora mocniej postawi na telewizję. Powstała spółka TV Zone

Agora realizuje plan rozwoju biznesu telewizyjnego, który jest jednym z celów koncernu na najbliższe lata. Spółka utworzyła właśnie dedykowaną tej działalności spółkę TV Zone na której czele stanął Tomasz Billik. więcej

,,Newsweek" nowym liderem tygodników opinii. ,,Wprost" lepszy od ,,W Sieci"

W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Newsweek". Większość tytułów zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tygodnik Do Rzeczy". Wzrosty zanotowały „Wprost" i „Tygodnik Powszechny". więcej

"Kuba Wojewódzki" stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski
Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Marika i Antek Królikowski poprowadzą "SuperSTARcie". 10 gwiazd zaśpiewa na żywo

W nowym show "SuperSTARcie", które ruszy z początkiem października br., wystąpią m.in. Natasza Urbańska, Rafał Brzozowski i Mieczysław Szcześniak. Poprowadzą go zaś Marika i Antek Królikowski. - To program, który zmienia myślenie o muzyce - mówi Jerzy Kapuściński, szef TVP2. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" i ,,Mam talent!" na czele widowisk rozrywkowych

W jesiennych ramówkach wśród wieczornych widowisk rozrywkowych największą oglądalność gromadzi „Taniec z Gwiazdami" Polsatu. Tuż za nim plasuje się „Mam talent!" TVN, który jest też liderem w grupie 16-49. więcej

 
Eska TV szykuje konkurencję dla "Warsaw Shore"

Kanał muzyczny Eska TV planuje wprowadzić późną jesienią do ramówki reality-show o imprezujących ludziach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiadać będzie firma Golden Media Polska, która produkowała dla MTV "Warsaw Shore". więcej

 
Mateusz Hładki przeszedł z TVP do TVN

Mateusz Hładki, dotąd prowadzący programy w TVP Warszawa, został nowym dziennikarzem porannego magazynu "Dzień dobry TVN". więcej

 
Zmarł dziennikarz sportowy TVP Grzegorz Świątkiewicz

Nie żyje Grzegorz Świątkiewicz, dziennikarz redakcji sportowej Telewizji Polskiej. Miał 55 lat. więcej

 
Nickelodeon i Cartoon Network na czele stacji dziecięcych

W sierpniu 2014 roku liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych były stacje Nickelodeon i Cartoon Network, które zanotowały taki sam wynik - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Zbigniew Urbański: Prawdziwe zbrodnie" - pierwsza polska produkcja kanału 13 Ulica

W środę 29 października kanał 13 Ulica rozpocznie emisję nowego programu „Prawdziwe zbrodnie", który prowadzi Zbigniew Urbański. Jest to pierwsza polska produkcja tej stacji. więcej

 
"Studio Lotto" w nowej formule i z parami prowadzących

Nadawane w TVP Info "Studio Lotto" od niedzieli 21 września br. zmieniło swoją formułę i realizowane jest w zupełniej innej scenografii. Losowanie prowadzą teraz pary gospodarzy. więcej

 
Polsat nowym liderem. Polsat Volleyball 1 przed TVN24 i TVP Info

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Polsat Volleyball 1 zarobił 18 mln zł z reklam

Polsat Volleyball 1 podczas MŚ w siatkówce oglądało średnio 134,5 tys. widzów. Najwięcej widzów zgromadził finałowy mecz Polska - Brazylia wygrany 3-1, a sumaryczne wpływy z reklam z całego mundialu wyniosły 17,98 mln zł   więcej

 
Ekstraklasa Live Park producentem meczów Pucharu Polski

Ekstraklasa Live Park będzie produkować sygnał telewizyjny z rozgrywek Pucharu Polski w trwającym właśnie sezonie 2014/2015 oraz kolejnym 2015/2016. Zakłada to umowa podpisana między spółką a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. więcej

 
10 mln widzów zwycięstwa Polaków w finale mundialu

Średnio 9,62 mln widzów obejrzało w niedzielny wieczór w Polsacie i Polsacie Volleyball 1 mecz finałowy Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn, w którym Polska pokonała Brazylię 3:1. więcej

 
,,Fakty" krytykowane za przemilczanie siatkarzy. TVN: nie mieliśmy praw do zdjęć

W weekend „Fakty" TVN jako jedyny z najważniejszych telewizyjnych programów informacyjnych nie zajęły się w ogóle sukcesami naszej reprezentacji siatkarskiej w mistrzostwach świata. - Redakcja „Faktów" zjeb...ła rzetelność na tak prostej, niezależnej i niekontrowersyjnej informacji jak sukces polskich siatkarzy. Wstyd - ocenia bloger Maciej „Mediafun" Budzich. więcej

 
Stacja FOX HD w ofercie Vectry

Sieć kablowa Vectra 8 października br. włączy do swojej oferty kanał filmowy FOX HD. Część seriali z anteny stacji znajdzie się też w serwisie wideo na żądanie operatora. więcej

 
AXN promuje serial ,,Zbrodnia" i inne nowości (wideo)

Wystartowała kampania promocyjna seriali z jesiennej oferty AXN, w tym produkcji „Przekraczając granice" oraz „Zbrodnia".  Akcja obejmie głównie telewizję oraz outdoor i potrwa do połowy listopada. więcej

 
 
Radio  
 
Eska liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Odkodowany finał pokazał prawdziwą siłę siatkówki, reprezentacja łakomym kąskiem reklamowym

Brak ogólnodostępnych transmisji telewizyjnych z siatkarskich mistrzostw świata mocno osłabił potencjał medialno-marketingowy turnieju, co pokazało zainteresowanie jego finałem. Silniejszy wizerunek ma cała polska drużyna niż jej konkretni zawodnicy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

 
Globalne wydatki na reklamę online w tym roku przewyższą reklamę prasową

Polski rynek reklamowy zamknie ten rok wzrostem na poziomie 1,8 proc. - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Łączna wartość wydatków reklamowych netto na koniec roku ma wynieść 6,51 mld zł. więcej

 
Cezary Zieliński dyrektorem kreatywnym w Polymus

Cezary Zieliński objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Polymus. Wcześniej pracował m.in. w agencjach White Rabbit, Saatchi & Saatchi Direct, Momentum Worldwide i Ogilvy & Mather. więcej

 
Ksiądz z piekłem w przełyku reklamuje Ranigast Max (wideo)

Do emisji trafiła nowa reklama Ranigastu Max (produkowanego przez Polpharmę), której bohaterem jest ksiądz. Spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski, a przy kampanii pracują też firmy Isobar Poland i OMD. więcej

 
,,#DlaWiększejIdei" - Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski reklamują Idea Expert (wideo)

Firma pośrednictwa finansowego Idea Expert zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#DlaWiększejIdei", której bohaterami są blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Sales&More i Valkea Social Media. więcej

 
Snoopy rozwija niebieski dywan przed klientami w kampanii wprowadzającej MetLife (wideo)

Pod hasłem „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat" zaczęła się kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej MetLife, poprzednio działającej pod nazwą MetLife Amplico. Akcję przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress. więcej

 
Ministerstwo Środowiska promuje ,,dom, który dla mnie oszczędza" (wideo)

Ruszyła kampania Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza" promująca budownictwo energooszczędne i pasywne oraz wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

 
Aleksandra Cyrny: z Legend Group do San Markos

Aleksandra Cyrny dołączyła do zespołu agencji San Markos, gdzie objęła stanowisko art directora. więcej

 
Joanna Rojewska i Izabela Kulczyńska w Value Media

Do zespołu domu mediowego Value Media dołączyły Joanna Rojewska (objęła funkcję senior media plannera) i Izabela Kulczyńska jako media planner. więcej

 
Kropla Beskidu w nowej butelce wsparta kampanią

Do sprzedaży trafiła nowa butelka Kropli Beskidu (Coca-Cola Poland Services) o pojemności 0,75l. Towarzyszy temu kampania w punktach sprzedaży, za którą odpowiadają firmy Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Selgros promuje świecącymi piłkami nową halę w Lublinie

Rozpoczął się konkurs promujący otwarcie nowej hali sieci Selgros Cash&Carry w Lublinie. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsi z najlepszych". więcej

 
Simple oficjalnym partnerem Legii Warszawa

Warszawska spółka giełdowa Simple, producent oprogramowania informatycznego klasy ERP, BI i HRM, została oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Ksiądz z piekłem w przełyku reklamuje Ranigast Max Nivea: Sun Solar Denny's: So Good Lycra: Moves you Peugeot: Peugeot 508 with Hill Assist.
 
Prasa  
 
Sprzedaż ,,Tele Tygodnia" spadła do 783 tys. egz. Tylko ,,Kurier TV" na plusie

W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień". Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy". Zyskał jedynie „Kurier TV". więcej

 
Jesienią numer pilotażowy "Esquire". Redaktorem naczelnym Filip Niedenthal

Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing na przełomie listopada i grudnia tego roku wyda pilotażowy numer polskiej edycji magazynu dla panów "Esquire". Tytuł na rynek trafi na w lutym przyszłego roku i będzie dwumiesięcznikiem. więcej

 
"Rzeczpospolita" teraz jest dostępna dzień wcześniej

Od poniedziałku 22 września br. e-wydanie dziennika "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communication) dostępne jest już o godz. 21.00 dnia poprzedzającego ukazanie się gazety w kioskach. więcej

 
"W Sieci Historii" pod kontrolą ZKDP. 31 tys. egz. sprzedaży w I półroczu

Miesięcznik „W Sieci Historii" (Fratria) został 18 września br. wpisany do rejestru tytułów kontrolowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Wydawca informuje, że w I półroczu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła ponad 31 tys. egz. więcej

 
Agora uruchamia BIQdata.pl z dziennikarstwem danych

Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej", udostępniła serwis BIQdata.pl zawierający artykuły oparte na tzw. dziennikarstwie danych, czyli opisywaniu sprawy za pomocą wizualizacji danych. Witryną kieruje Vadim Makarenko, dziennikarz działu gospodarczego „GW". więcej

 
Jedynki  
 
 
Focus Historia - 2014-09-23 Pani - 2014-09-22 The New Yorker - 2014-09-22 Focus Historia - 2014-09-22 Kropka TV - 2014-09-22
 
Internet  
 
Google śrubuje rekord, w dół Wikipedia i NK.pl (Megapanel z lipca)

W lipcu br. serwisy Google osiągnęły kolejną rekordową liczbę polskich użytkowników. Sporo zyskały Facebook, YouTube, strony Allegro i GG, Onetu i RASP oraz Grupy WP. Natomiast NK.pl odwiedziło już tylko 5,66 mln internautów więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Barbara Berkan: bywa, że pensja mi wystarcza

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Barbara Berkan, client service director w agencji OS3. więcej

 
Facebook wprowadzi nowe filtry na tablicach użytkowników

Serwis Facebook zamierza inaczej niż dotąd klasyfikować posty na tablicy użytkownika. Zamiast kryterium wartości ważniejsza będzie aktualność. więcej

 
,,#DlaWiększejIdei" - Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski reklamują Idea Expert (wideo)

Firma pośrednictwa finansowego Idea Expert zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#DlaWiększejIdei", której bohaterami są blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Sales&More i Valkea Social Media. więcej

 
Twitter wprowadza ulepszone narzędzia marketingowe

Twitter zaktualizował platformę Tailored Audience. Dla reklamodawców dotarcie z promowanymi treściami do właściwych odbiorców ma być łatwiejsze. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Według 44 proc. Polaków odejście Donalda Tuska osłabi PO

Odejście Donalda Tuska z polskiej polityki osłabi Platformę Obywatelską - uważa 44 proc. ankietowanych przez CBOS. Według 39 proc. badanych odejście Tuska nie będzie miało większego wpływu na funkcjonowanie PO, a według 8 proc. - wzmocni tę partię. więcej

 
Młodzi ludzie po studiach zagranicznych mniej narażeni na bezrobocie

Młodzi ludzie, którzy studiowali lub odbyli szkolenie za granicą dużo lepiej radzą sobie na rynku pracy, niż osoby bez takiego doświadczenia - wynika z opublikowanego w poniedziałek przez Komisję Europejską raportu na temat korzyści z programu wymiany Erasmus. więcej

 
Dobrze Ewę Kopacz jako kandydata na premiera ocenia 31 proc. Polaków

Nowa premier Ewa Kopacz ma mniej przeciwników niż ustępujący szef rządu Donald Tusk. Ale aż 32 proc. z nas nie wie, co o niej myśleć - wynika z sondażu IBRIS dla "Rzeczpospolitej". więcej

 
Technologie  
 
W weekend sprzedano ponad 10 mln iPhone'ów 6
 
Nowe tablety Google Nexus wyprodukuje HTC
 
Vertis 4010 You - nowy smartfon od Overmax
 
Heyah: 7 dni nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci za 7 zł
 
Plus: 40 proc. ekstra do doładowań online w usługach prepaid
 
Bilety na miejskie autobusy w Opolu można kupić przez komórkę
 
Gospodarka  
 
Młodzi ludzie po studiach zagranicznych mniej narażeni na bezrobocie
 
Na koniec 2016 r. ropa może stanieć do 85 USD/b
 
Prezes PGE: jeszcze bardzo długo w polskiej gospodarce węgiel będzie dominujący paliwem
 
Elektroniczny pobór opłat od aut osobowych na autostradach? "Zwiększy to przepustowość i bezpieczeństwo"
 
Drony coraz popularniejsze w biznesie. Kosztują od 5 do 10 razy mniej niż śmigłowce
 
Kultura/Rozrywka  
 
18 piosenek na "The Endless River", nowej płycie Pink Floyd
 
Prince pokazał "Funknroll"
 
"Don't Drink Evil Things" od Acid Drinkers
 
Blog  
 
Grand Prix III Ogólnopolskiego Festiwalu Filmu Niezależnego OKNO dla dokumentu ,,Skrzyżowanie" Tomasza Saja. - Krzysztof Czabański
 
Apple story, czyli jak zostałem szarą strefą.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Król abdykował - Ada Kiryluk
 
Ekspert od człowieczeństwa - ks. Artur Stopka
 
Jeszcze a propos dziennikarzy... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nasz gość  
 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki

- Rozszerzeniu ulegnie dotychczasowy profil muzyczny stacji, który do tej pory koncentrował się wokół alternatywnych brzmień. Od jesieni poszerzymy go o pozostałe gatunki muzyki - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor radiowej Czwórki. więcej

 
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(........)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz