poniedziałek, 26 stycznia 2015

Fwd: Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek „Faktu” / TVN na czele telewizyjnego lokowania produktu


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Jan 26, 2015 at 7:03 AM
Subject: Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek „Faktu" / TVN na czele telewizyjnego lokowania produktu
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 26 Stycznia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek ,,Faktu"

- „Fakt" był i będzie tabloidem, ale chcę ocieplić wizerunek gazety, zmienić jej postrzeganie jako tytułu, który wszystko neguje  - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu" (Ringier Axel Springer Polska). więcej

 
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)

Smartwatche i inne urządzenia wearables mogą być skutecznym kanałem komunikacji i źródłem cennych danych o klientach. Ale specyfika tego sprzętu będzie wymagała nowego podejścia do przekazu reklamowego, i postawienia na kontekst - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci branży interaktywnej i reklamowej. więcej

 
Serwisy z humorem: w dół Demotywatory, Kwejk i Besty - zyskała Bezuzyteczna (TOP 15)

Wśród serwisów z zabawnymi multimediami liderami pozostają Demotywatory.pl i Kwejk.pl, przy czym w ostatnim roku zanotowały spadki liczby użytkowników. Do czołówki dzięki dużemu wzrostowi awansowała Bezuzyteczna.pl, natomiast po wielkim spadku wypadły z niej Besty.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Cheil Poland poszukuje Digital Account

Zet Gold poszukuje osoby na stanowisko
Serwisant/ Wydawca

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko Account Manager

TVN poszukuje Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Finansowych

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

IDMNET poszukuje Key Account Executive

Zanox poszukuje Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)

W 2014 roku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 17,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wstępnych szacunków wynika, że również wzrosły też netto. Wśród rozgłośni liderem na rynku reklamowym jest RMF FM, a wśród marketerów - Aflofarm Farmacja Polska. więcej

 
Ranking czytelnictwa: ,,Newsweek" i ,,Wprost" wyżej od ,,Gościa Niedzielnego"

W okresie od czerwca do listopada ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień". Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce" - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Malemen" publikuje zapis rozmowy dziennikarki i bohatera wywiadu. ,,To zakończy dyskusję o jego autentyczności"

W bieżącym wydaniu dwumiesięcznika „Malemen" (Next Media) opublikowano rozmowę ze stylistą Robertem Kiełbem ułożoną z fragmentów felietonów blogera Romana Zaczkiewicza. Kiełb zaprzecza, że udzielił wywiadu, a redakcja publikuje jego rozmowę z dziennikarką. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Anna Pańczyk za Rafała Barana na czele Grey Group Poland

Rafał Baran, dotychczasowy CEO Grey Group Poland awansował w globalnej strukturze sieci na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Nowym CEO polskiego oddziału Greya od lutego br. będzie Anna Pańczyk. więcej

Iwona Sulik najgorszym rzecznikiem rządu w III RP? (opinie)

Eksperci z agencji public relations mają podzielone opinie na temat jakości pracy zdymisjonowanej w czwartek rzecznik rządu Iwony Sulik. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Szymon Sikorski, Joanna Niemiec, Sebastian Hejnowski i Piotr Czarnowski. więcej

Polskie tabloidy nie zrezygnują ze zdjęć topless. ,,Haniebna decyzja"
,,Pies szuka domu" - gwiazdy będą opiekować się psami w TVP2. ,,To misyjny format"
 
   
 
 
Telewizja  
 
,,Piekielny hotel" w TVN w niedziele przed ,,Faktami"

Nowy program TVN „Piekielny hotel", w którym Małgorzata Rozenek przeprowadzać będzie metamorfozy hoteli i pensjonatów, będzie nadawany wiosną w niedziele o godz. 18.00. Premiera 1 marca br. więcej

 
Tomasz Sekielski będzie wydawał książki. ,,Czas trochę zamieszać na rynku wydawniczym"

W marcu br. nakładem wydawnictwa Od Deski Do Deski, którego współwłaścicielem jest Tomasz Sekielski, w sprzedaży pojawi się premierowa powieść „Preparator". Dziennikarz nie planuje porzucenia zawodu. - Konkurencja może przynieść jedynie korzyści i czytelnikom i autorom - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Sekielski. więcej

 
Program ,,Tydzień" ze studia wirtualnego i w HD

Od niedzieli 25 stycznia br. rolniczy magazyn TVP1 „Tydzień" ma nową oprawę graficzną i czołówkę, jest też nadawany ze studia wirtualnego. Nowością jest jego realizacja audycji w jakości HD. więcej

 
Ceny reklam w Polsacie wyższe średnio o 9,2 proc. Najdroższe ,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość"

W cenniku Polsatu na luty br. ceny reklam są średnio wyższe o 9,2 proc. niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit" i serialu „Pierwsza miłość". więcej

 
Kulinarne ,,Moje 5 minut z Moniką Mrozowską" w Polonii 1

W weekend 24 i 25 stycznia br. kanał Polonia 1 pokaże pilotowe odcinki nowego cyklu kulinarnego „Moje 5 minut", który poprowadzi aktorka Monika Mrozowska. więcej

 
Wraca ,,Warsaw Shore". Trzeci sezon wiosną w MTV

Kanał MTV Polska zdecydował się na realizację trzeciej, dłuższej serii programu „Warsaw Shore" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki kontrowersyjnego reality-show trafią na antenę stacji wiosną br. Pojawić się w nich mają nowe twarze. więcej

 
Multimedia Polska wprowadza nowe kanały HD i usuwa część SD

Od 26 stycznia br. operator kablowy Multimedia Polska wprowadzi zmiany do oferty telewizji cyfrowej. Zniknąć ma większość kanałów SD dublujących się z odpowiednikami w wersji HD, pojawi się też pięć nowych stacji. więcej

 
 
Radio  
 
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)

W 2014 roku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 17,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wstępnych szacunków wynika, że również wzrosły też netto. Wśród rozgłośni liderem na rynku reklamowym jest RMF FM, a wśród marketerów - Aflofarm Farmacja Polska. więcej

 
Zmiany w badaniu Radio Track. Więcej wywiadów przez komórki

Od stycznia br. w badaniu Radio Track zwiększono udział wywiadów z respondentami prowadzonych przez komórki. Obecnie takie rozmowy stanowią 70 proc. wszystkich połączeń, podczas gdy dotąd było to 50 proc. więcej

 
Słuchowiska w ramówce Radia Kielce

Radio Kielce od 5 lutego br. w każdy czwartek emitować będzie premierowe słuchowiska radiowe. Tworzyć je będzie uruchomiony właśnie Teatr Radia Kielce „Przy Radiowej 4". więcej

 
Jarosław Fengler dyrektorem muzycznym Radia Stargard

Jarosław Fengler został nowym dyrektorem muzycznym Radia Stargard. Do zespołu stacji dołączył też znany z Eska TV Krystian Kojder, który poprowadzi program „Kolej na Twoje przeboje". Zadebiutuje on na antenie rozgłośni 26 stycznia br. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Łodzi. Trójka ze sporym spadkiem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Radio ZET bawi i edukuje na stokach

Radio ZET rozpoczęło cykl weekendowych eventów „Start do nart". Rozgłośnia kolejny raz organizuje też akcję „Bezpieczna zima z Radiem ZET". więcej

 
Reklama  
 
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)

Smartwatche i inne urządzenia wearables mogą być skutecznym kanałem komunikacji i źródłem cennych danych o klientach. Ale specyfika tego sprzętu będzie wymagała nowego podejścia do przekazu reklamowego, i postawienia na kontekst - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci branży interaktywnej i reklamowej. więcej

 
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)

W 2014 roku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 17,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wstępnych szacunków wynika, że również wzrosły też netto. Wśród rozgłośni liderem na rynku reklamowym jest RMF FM, a wśród marketerów - Aflofarm Farmacja Polska. więcej

 
TVN na czele telewizyjnego lokowania produktu, najdroższe ,,Kuba Wojewódzki" i ,,Dzień dobry TVN"

Nawet blisko 100 tys. zł za product placement w jednym odcinku na antenie TVN muszą zapłacić reklamodawcy. Zdaniem ekspertów od branded content mimo że stacja jest pod tym względem najdroższa na rynku, to właśnie w jej produkcjach najbardziej chcą lokować swoje marki producenci. więcej

 
Marcin Prokop będzie reklamował odzież Rodrigo de la Garza

Marcin Prokop, dziennikarz i prezenter TVN, został ambasadorem marki odzieżowej Rodrigo de la Garza. więcej

 
Gutenberg Networks z ofertą produkcyjną Happy Endians, szefem Sebastian Gill

W ramach agencji Gutenberg Networks Warszawa (należącej do Grupy CP DDB) uruchomiono strukturę Happy Endians specjalizującą się w produkcji digital. Zarządza nią Sebastian Gill, wcześniej związany m.in. z Ars Thanea, MRM Worldwide i Ogilvy Interactive. więcej

 
Szymon Urbański na czele działu analitycznego w Amplifi Polska

Agencja Amplifi Polska, należąca do holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network Polska, uruchomiła dział analityczny Amplifi Data Science. Kieruje nim Szymon Urbański, wcześniej związany z MediaCom Warszawa. więcej

 
Ceny reklam w Polsacie wyższe średnio o 9,2 proc. Najdroższe ,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość"

W cenniku Polsatu na luty br. ceny reklam są średnio wyższe o 9,2 proc. niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit" i serialu „Pierwsza miłość". więcej

 
Włochy łamią stereotypy w nowym filmie promującym kraj

Zaawansowana produkcja przemysłowa, innowacyjne projekty, kompetentni pracownicy i kosmiczna technologia zamiast pizzy, imprezowania, wiecznych dzieci i nawyku gestykulowania - tak włoski rząd chce zmienić potoczne myślenie o Italii i jej mieszkańcach w nowym promocyjnym spocie. więcej

 
Znamy najlepsze produkty 2015 roku!

Już po raz jedenasty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. Uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015". Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos. więcej

 
,,Trenuj modnie" - zwyciężczyni ,,Top Model" i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)

Na Facebooku trwa kampania reklamowa sportowej linii odzieży H&M z udziałem zwyciężczyni ostatniej edycji „Top Model" oraz trójki blogerów modowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Platige Image. więcej

 
Maciej Bruzgo: z ZenithOptimedia do K2 Media

Maciej Bruzgo zaczął pracę jako senior performance manager w agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia, Omnicom Media Group i Universal McCann. więcej

 
Michał Desowski: z DDB Warszawa do Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Michał Desowski dołączył do działu kreacji w agencji Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Poprzednio pracował w DDB Warszawa, a wcześniej był już krótko związany z Saatchi & Saatchi. więcej

 
,,Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców" w kampanii IKEA (wideo)

Z początkiem lutego wystartuje druga odsłona kampanii społecznej „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców" realizowanej przez sieć sklepów IKEA i należącą do niej fundację na rzecz Biura Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców (UNHCR). więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Visa: Download the new Carnet Jove app. Peugeot: 308 HDi Nissan: Lovers wanted Axe: Daily Feral Brewing Company : Is it 1995 Again?
 
Prasa  
 
Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek ,,Faktu"

- „Fakt" był i będzie tabloidem, ale chcę ocieplić wizerunek gazety, zmienić jej postrzeganie jako tytułu, który wszystko neguje i jest zasypanymi dramatycznymi historiami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu" (Ringier Axel Springer Polska). więcej

 
Ranking czytelnictwa: ,,Newsweek" i ,,Wprost" wyżej od ,,Gościa Niedzielnego"

W okresie od czerwca do listopada ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień". Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce" - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Malemen" publikuje zapis rozmowy dziennikarki i bohatera wywiadu. ,,To zakończy dyskusję o jego autentyczności"

W bieżącym wydaniu dwumiesięcznika „Malemen" (Next Media) opublikowano rozmowę ze stylistą Robertem Kiełbem ułożoną z fragmentów felietonów blogera Romana Zaczkiewicza. Kiełb zaprzecza, że udzielił wywiadu, a redakcja publikuje jego rozmowę z dziennikarką. więcej

 
,,W Sieci Historii" liderem pism historycznych. ,,Newsweek Historia" na trzecim miejscu

W październiku 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy". Natomiast wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii". więcej

 
Publicysta ,,Krytyki Politycznej" zgłosił do prokuratury wpis Ziemkiewicza o ,,papieżu idiocie"

Związany z „Krytyką Polityczną" pisarz Jaś Kapela zawiadomił warszawską prokuraturę o twitterowym wpisie pisarza i publicysty Rafała Ziemkiewicza „Papież idiota". Ziemkiewicz szybko za to przeprosił, natomiast według Kapeli zachował się podobnie jak Jerzy Urban i Ewa Wójciak ostro krytykujący poprzednich papieży. więcej

 
,,Daily Mirror" sikorkami wyśmiewa nagie modelki w ,,The Sun"

Brytyjski tabloid „Daily Mirror" w sobotnim wydaniu zażartował z fotografii roznegliżowanych modelek, z których publikowania na kilka dni zrezygnował konkurencyjny „The Sun", zamieszczając na swojej trzeciej stronie zdjęcie sikorek. więcej

 
,,Gala" z Katarzyną Glinką wsparta kampanią reklamową

Na okładce najnowszego wydania „Gali" (Grupa Burda), które ukazuje się w poniedziałek 26 stycznia br., znajduje się Katarzyna Glinka. Numer wsparty będzie kampanią reklamową. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-01-26 Do Rzeczy - 2015-01-26 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-01-26 Wprost - 2015-01-26 Pismo Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA - 2015-01-25
 
Internet  
 
Serwisy z humorem: w dół Demotywatory, Kwejk i Besty - zyskała Bezuzyteczna (TOP 15)

Wśród serwisów z zabawnymi multimediami liderami pozostają Demotywatory.pl i Kwejk.pl, przy czym w ostatnim roku zanotowały spadki liczby użytkowników. Do czołówki dzięki dużemu wzrostowi awansowała Bezuzyteczna.pl, natomiast po wielkim spadku wypadły z niej Besty.pl. więcej

 
Twitter zniechęca użytkowników do zamieszczania linków do Instagrama

Twitter rozesłał do niektórych użytkowników apel, by nie umieszczali w swoich postach linków do zdjęć na Instagramie, ale publikowali fotografie w tweetach. - Dzięki temu wasi fani będą zawsze widzieć te zdjęcia - przekonuje Twitter. więcej

 
Snapchat z własnymi treściami, m.in. od CNN i National Geographic i Yahoo

Według nieoficjalnych informacji Snapchat przygotowuje sekcję Discover, w której będzie umieszczać ekskluzywne materiały przygotowywane dla niego przez stacje telewizyjne i wydawców. Wymienia się wśród nich ESPN, CNN, National Geographic i Yahoo. więcej

 
Marika Mstowska: z Gremi Business Communication do Grupy AdTaily

Marika Mstowska dołączyła do zespołu agencji Codest, działającej w ramach Grupy AdTaily, gdzie objęła stanowisko head of business development. więcej

 
Facebook z prawie miliardem mobilnych użytkowników

Niemal miliard użytkowników Facebooka będzie w 2015 r. przynajmniej raz w miesiącu korzystać ze społecznościowego serwisu z poziomu telefonów komórkowych - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Technologie  
 
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)
 
Classic - pierwszy smartwatch od Kruger&Matz za 349 zł
 
Apple: 69 proc. urządzeń z iOS działa na iOS 8
 
Kultura/Rozrywka  
 
Powstanie animowany film na bazie serialu Jetsonowie
 
"Iconic" - Mike Tyson śpiewa z Madonną
 
Julia Roberts odpowiada za film "Batkid"
 
Eminem zaprasza do Detroit (wideo)
 
Indila gwiazdą Spring Love Festival
 
Odwołano koncert The Black Keys w Warszawie
 
Nadchodzi trzeci sezon serialu "Hannibal" (wideo)
 
Chris Brown pokazał "Autumn Leaves"
 
Jesienią nowa płyta New Order
 
Blog  
 
Wodzu - prowadź na Donbas! - Ewaryst Fedorowicz
 
Arogancja władzy - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(...)



© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz