czwartek, 16 czerwca 2016

Fwd: Jerzy Owsiak: z PR III do Antyradia / 56 proc. młodych Polaków blokuje reklamy

RESPEKT!

"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, wysoko Wirtualnemedia.pl


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Jun 17, 2016 at 6:37 AM
Subject: Jerzy Owsiak: z PR III do Antyradia / 56 proc. młodych Polaków blokuje reklamy
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Czerwca 2016
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  Kontakt
logo
PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR NR 1 W POLSCE
Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie
Klienci Cyfrowego Polsatu narzekają na zniknięcie niemieckich kanałów z transmisjami Euro 2016
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł
- Odpowiednie motto na radiowozach wspomoże wizerunek policji. Jednak ogłoszenie publicznego konkursu na hasło może wywołać falę żartów w internecie, a w wyborze zwycięzcy powinny uczestniczyć renomowane agencje PR - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Sorówka, Tomasz Okulicz, Daniel Przygoda i Marcin Michalski. więcej
Piotr Pacewicz: OKO.press ma utrzymywać się sam, wydaliśmy już kilkadziesiąt tys. zł
W tym tygodniu wystartował nowy serwis dziennikarstwa śledczego OKO.press. Jego redaktorem naczelnym jest Piotr Pacewicz. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Pacewicz ujawnia więcej informacji na temat kulis powstawania serwisu. więcej
42 proc. Polaków ufa dziennikarzom. Bardziej ufamy prasie niż mediom internetowym
55 proc. Polaków wierzy, że informacje podawane przez media są prawdziwe. Dziennikarzom ufa 42 proc. badanych, a organizacjom medialnym 46 proc. Bardziej ufamy gazetom niż mediom internetowym - wynika z raportu Digital News Report 2016 Instytutu Reutersa. więcej
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był wpolityce.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
,,Teleranek" porażką TVP1. Program śledziło 240 tys. widzów, w tym tylko 14 tys. dzieci więcej
Wysoka klasa wizerunkowa Adama Nawałki. Zagości na dłużej w reklamach, jeśli reprezentacja odniesie sukces więcej
Ponad 400 tys. osób kupiło dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016 więcej
Jedynka z najniższym wynikiem w historii. Porzeziński: Przed nami jeszcze wiele pracy więcej
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
OGŁOSZENIA O PRACĘ
Digital Manager Antal
Senior Account Executive / Associate w Dziale Brand Hill+Knowlton Strategies Poland
Video Media Planner Havas Media Group
SEM Specialist Value Media
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
New Business Manager Chimney
Communications Manager (Media Manager) SMG
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor TVN24 TVN
Strateg Digital Branded Content TVN
Planner / Junior Planner (TV + Video online) SMG
Senior Communications Planner (Senior Media Planner) SMG
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
TELEWIZJA
Klienci Cyfrowego Polsatu narzekają na zniknięcie niemieckich kanałów z transmisjami Euro 2016
Cyfrowy Polsat usunął wczoraj ze swojej oferty niemieckie kanały ZDF i Das Erste, transmitujące mecze Euro 2016. W Polsce prawa do tej imprezy ma Telewizja Polsat. - Aktualnie stacje te nie są częścią naszej oferty - tłumaczy Wirtualnemedia.pl firma. więcej
TVN wybierze seniora, który poprowadzi program ,,Uwaga!". Nowa akcja społeczna ,,Zauważeni"
25 czerwca br. TVN rusza z akcją społeczną „Zauważeni", której celem jest zwrócenie uwagi na starszych ludzi oraz przyczynić się do zmiany w ich postrzeganiu. Stacja przeprowadzi też wśród seniorów casting na prezentera specjalnych wydań programu „Uwaga!". więcej
,,Brać czy nie brać 2" jesienią w History. Michał Wójcik i Łukasz Radwan prowadzącymi
Ruszyły prace na planie drugiej serii programu „Brać czy nie brać", którą widzowie History obejrzą jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzącymi cyklu pozostają Michał Wójcik i Łukasz Radwan. więcej
,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni" od września w Polsacie. Wystąpią m.in. Skrzynecka, Galiński, Kurek i Wróżbita Maciej
Ruszyły prace na planie do reality-show „Top Chef. Gwiazdy od kuchni", które od września trafi na antenę Telewizji Polsat. W programie wezmą udział m.in. Małgorzata Kalicińska, Anita Sokołowska, Bartosz Kurek i Wróżbita Maciej. więcej
Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W cenniku reklamowym TVN na lipiec niektóre pasma reklamowe kosztują o kilka procent mniej, a inne - o kilka procent więcej niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy „Kuchennych rewolucjach", programie „Projekt lady" i „Faktach". więcej
Internauci radzą, jak przywrócić kanały ZDF i Das Erste w Cyfrowym Polsacie
Szybko po wyłączeniu przez Cyfrowy Polsat niemieckich kanałów ZDF i Das Erste, w których transmitowane są mecze Euro 2016, internauci zaczęli publikować krótką instrukcję, jak można ręcznie przywrócić te kanały. U części klientów stacje dalej są dostępne na dalszych pozycjach na liście. więcej
,,Naturalnie Polska 2" w Planete+. Łukasz Tulej nowym prowadzącym
19 czerwca 2016 roku Planete+ rozpocznie emisję drugiego sezonu swojej autorskiej produkcji „Naturalnie Polska". Nowym prowadzącym programu został Łukasz Tulej. więcej
RADIO
Jerzy Owsiak będzie miał w Antyradiu audycję o WOŚP i Przystanku Woodstock
W lipcu Antyrado zacznie emitować audycję Jerzego Owsiaka dotyczącą m.in. Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i Przystanku Woodstock. Niedawno Owsiak zakończył podobny program w radiowej Trójce. więcej
Marzena Chełminiak, Justyna Dżbik i Kamil Nosel poprowadzą ,,ZET Cafe" w Radiu ZET
W sobotę 18 czerwca br. wystartuje wakacyjne studio plenerowe Radia ZET (Eurozet) - „ZET Cafe", które poprowadzą Marzena Chełminiak, Justyna Dżbik i Kamil Nosel. więcej
Disco polo podbija Warszawę, VOX FM awansowało na podium. Liderem Trójka
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2015 roku do maja 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej
Prezesi Radia Kraków, Radia Łódź i RDC w radzie nadzorczej Audytorium 17
Zgromadzenie wspólników spółki Audytorium 17 wybrało wczoraj nowych członków jej rady nadzorczej. Zostali nimi Przemysław Bolechowski, Dariusz Szewczyk i Tadeusz Deszkiewicz. więcej
REKLAMA
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł
- Odpowiednie motto na radiowozach wspomoże wizerunek policji. Jednak ogłoszenie publicznego konkursu na hasło może wywołać falę żartów w internecie, a w wyborze zwycięzcy powinny uczestniczyć renomowane agencje PR - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Sorówka, Tomasz Okulicz, Daniel Przygoda i Marcin Michalski. więcej
Kamil Wiszowaty: Value Media rozwija się, oferując klientom dodatkowe usługi (wywiad)
Klasyczne podejście do planowania digitalu dzielące komunikację na tą kierowaną do wszystkich i remarketing nie zdaje egzaminu. Dzięki oparciu marketingu o big data, możemy być bardziej relewantni, a co za tym idzie skuteczniejsi biznesowo. Przekraczanie oczekiwań klientów to misja, która definiuje naszą strukturę, podejście do biznesu, kierunki strategicznego rozwoju - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media (Group One). więcej
Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W cenniku reklamowym TVN na lipiec niektóre pasma reklamowe kosztują o kilka procent mniej, a inne - o kilka procent więcej niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za obecność przy „Kuchennych rewolucjach", programie „Projekt lady" i „Faktach". więcej
Deloitte po 15 latach odświeża swoją identyfikację wizualną, logo w nowym kolorze
Globalna firma doradcza Deloitte wprowadziła drobne modyfikacje w swojej identyfikacji wizualnej, przede wszystkim logotypie. To pierwsza taka zmiana od 15 lat. więcej
,,Czas na przerwę, czas na KitKat" - nieobecny na Euro 2016 Maciej Rybus w reklamie KitKat (wideo)
KitKat, marka batonów z portfolio Nestlé, rusza z kampanią z udziałem Macieja Rybusa, piłkarza polskiej reprezentacji. Marka, która  na całym świecie promuje się hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat", wykorzystuje przerwę w grze zawodnika. Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker.   więcej
,,See what's possible" - Jennifer Garner i polskie blogerki modowe promują kosmetyki Neutrogena (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Neutrogena z udziałem amerykańskiej aktorki Jennifer Garner oraz autorek blogów What's Anna Wears, Beauty Fashion Shopping i Cajmel. Akcję, pod hasłem „See what's possible", przygotowały i realizują firmy DDB, Hogarth Worldwide Limited, Universal MacCann, AdComms i ATW Communications. więcej
Problemy w tańczeniu twista reklamują nowe Twisty od Bakomy (wideo)
Bakoma rozpoczęła kampanię promującą jogurty pitne i wyciśnięte soki Twist. Akcję przygotowały agencje Opus B i UM. więcej
Łukasz Nowak dyrektorem technologicznym w VML Poland
Agencja VML Poland stawia na rozwój działu technologicznego i wprowadza zmiany w strukturze oraz ofercie. Na jego czele stanął Łukasz Nowak jako chief technology officer. więcej
Mateusz Szufel: z 1000ideas do Grupy Walk
Mateusz Szufel objął funkcję community manager w social mediowym pionie Grupy Walk. Wcześnie pracował w agencjach 1000ideas, Eura7 i Opcom. więcej
,,Sprawdzian w żłobku" w kampanii Bepanthen Baby (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa produktów Bepanthen Baby (z portfolio koncernu Bayer) do pielęgnacji małych dzieci. Akcję, pod hasłem „Sprawdzian w żłobku", przygotowały firmy marketingowe Lemon Sky J. Walter Thompson, Ed Commercials i MediaCom Warszawa. więcej
Grupa SARE kupiła mailPro od Positive Technology
Zajmująca się marketingiem internetowym Grupa SARE przejęła od grupy Positive Technology spółkę mailPro specjalizującą się w realizacji kampanii e-mail marketingowych. więcej
Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu
Agencja Ogilvy & Mather od realizacji kampanii marki Alcotest rozpoczyna współpracę z firmą Hydrex, właścicielem „Domowego Laboratorium", firmy specjalizującej się w produkcji testów domowego użytku. więcej
click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media
Lufthansa Global Business Center wybrała agencję click community do obsługi swoich kanałów social media. Współpraca ta ma pomóc budować wizerunek LGBC jako wartościowego pracodawcy. więcej
,,Przyjemność malowania" w reklamach farb Flugger (wideo)
W internecie rozpoczęła kampania reklamowa farb Flugger pod hasłem „Przyjemność malowania". Przygotowała ją agencja Apella. więcej
Dentsu Aegis Network utrzymał obsługę Kellog, w Polsce odpowiada za nią Carat
Holding marketingowy Dentsu Aegis Network w wyniku wygranego przetargu nadal będzie zajmował się międzynarodową obsługą mediową koncernu Kellog (produkującego płatki śniadaniowe, ciastka i przekąski, m.in. Prinlges i Corn Flakes). Na naszym rynku odpowiada za to dom mediowy Carat Polska. więcej
PRASA
42 proc. Polaków ufa dziennikarzom. Bardziej ufamy prasie niż mediom internetowym
55 proc. Polaków wierzy, że informacje podawane przez media są prawdziwe. Dziennikarzom ufa 42 proc. badanych, a organizacjom medialnym 46 proc. Bardziej ufamy gazetom niż mediom internetowym - wynika z raportu Digital News Report 2016 Instytutu Reutersa. więcej
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był wpolityce.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej
W USA prasa z najgorszym wynikiem od 2009 roku, w górę telewizja kablowa i internet
Według szacunków Pew Research Center w 2015 roku prasa drukowana w USA zanotowała spadek nakładów o 7 proc. i stratę przychodów o 8 proc. To najgorszy wynik od 2009 roku. Zwyżkowa tendencja dotyczy internetu i telewizji, która pozostaje dla Amerykanów głównym źródłem newsów. więcej
Maja Kuczmińska członkiem zarządu wydawcy ,,Tygodnika Powszechnego"
Maja Kuczmińska została powołana do zarządu spółki Tygodnik Powszechny, która jest wydawcą magazynu „Tygodnik Powszechny". więcej
,,National Geographic" najchętniej kupowany w I kwartale, ,,Voyage" z największym spadkiem
W I kwartale br. wszystkie tytuły w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage". Na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic". więcej
PMPG Polskie Media prognozuje spadek wpływów i wzrost EBITDA, 10 proc. mniej ze sprzedaży ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" w druku
Grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą tygodniki „Wprost" i „Do Rzeczy", prognozuje, że w br. zanotuje 51 mln zł wpływów ze sprzedaży, 8,1 mln zł zysku EBITDA i 7,5 mln zł zysku EBIT. Przychody ze sprzedaży wersji drukowanych „Wprost" i „Do Rzeczy" zmaleją o 10 proc., a ze sprzedaży reklam w tych tytułach - wzrosną o 14 proc. więcej
JEDYNKI
Dziennik Wschodni - 2016-06-17 Cosmopolitan - 2016-06-17 Sukcesy i porażki - 2016-06-17 VOGUE - 2016-06-16 Mobility - 2016-06-16
INTERNET
Piotr Pacewicz: OKO.press ma utrzymywać się sam, wydaliśmy już kilkadziesiąt tys. zł
W tym tygodniu wystartował nowy serwis dziennikarstwa śledczego OKO.press. Jego redaktorem naczelnym jest Piotr Pacewicz. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Pacewicz ujawnia więcej informacji na temat kulis powstawania serwisu. więcej
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był wpolityce.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej
Twitter wprowadzi targetowanie reklam na podstawie emotikon użytkowników. ,,Kontrowersyjne, ale ma szansę powodzenia"
Twitter zapowiedział, że umożliwi markom targetowanie reklam na podstawie emotikon zamieszczanych w tweetach przez użytkowników. - W pierwszej kolejności pomyślałem, że to żart, ale gdy sprawę przemyślałem - to rozwiązanie ma szansę zaistnieć - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mikołaj Nowak, specjalista ds. nowych mediów w TVN. więcej
Ponad połowa młodych Polaków blokuje reklamy w internecie. Bo są irytujące i jest ich za dużo
56 proc. Polaków, którzy nie ukończyli 35 roku życia blokuje reklamy w internecie. Odsetek ogółu blokujących wśród polskich internautów to 38 proc. - najwyższy spośród wszystkich badanych państw. Głównym powodem blokowania reklam jest przesyt ich ilością oraz to, że są irytujące - wynika z raportu Digital News Report 2016 Instytutu Reutersa. więcej
Dominika Herburt-Heybowicz dyrektorem wykonawczym ds. operacyjnych w Grupie Onet
Dominika Herburt-Heybowicz objęła w Grupie Onet nowo utworzoną funkcję dyrektora wykonawczego. Wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce. więcej
Pierwsza inwestycja Chan Zuckerberg Initiative wesprze 24 mln dol. afrykański startup Andela
Założona przez Marka Zuckerberga i jego żonę fundacja Chan Zuckerberg Initiative dokonała swojej pierwszej inwestycji. Dofinansuje kwotą 24 mln dol. działający w Afryce startup Andela szkolący lokalnych informatyków i wyszukujący dla nich posady. więcej
Google wprowadza zielone oznaczenia linków sponsorowanych, mogą być mylone z wynikami organicznymi
Google wprowadził w swojej wyszukiwarce nowe oznaczenia linków sponsorowanych, które teraz będą mieć kolor zielony. To może wprowadzać w błąd niektórych użytkowników, ale Google twierdzi, że internauci potrafią odróżnić wyniki promowane od organicznych. więcej
,,Siła kobiet. Droga do sukcesu" - nowy program Katarzyny Janowskiej w Onet.pl
W niedzielę 19 czerwca br. na portalu Onet.pl zostanie wyemitowany pierwszy odcinek autorskiego programu Katarzyny Janowskiej pt. „Siła kobiet. Droga do sukcesu". więcej
Strony Grupy Onet-RASP z wideo o reprezentacji Polski od Laczynaspilka.pl
Grupa Onet-RAS Polska podpisała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę, w ramach której na stronach internetowych wydawcy będą publikowane materiały wideo, głównie o reprezentacji Polski, realizowane przez redakcję portalu Laczynaspilka.pl. więcej
Rozgłośnie z Open.fm i Polskastacja.pl na stronie głównej WP.pl
Na stronie głównej portalu WP.pl pojawiła się możliwość słuchania najpopularniejszych stacji radiowych z oferty serwisów Open.fm i Polskastacja.pl (należących do Grupy Wirtualna Polska). więcej
BADANIA MARKETINGOWE
Kobieta-szef = porządek i kontrola, mężczyzna-szef = władza (wideo, infografika)
Kobieta-szef to przede wszystkim synonim porządku i kontroli, a mężczyzna-szef – władzy/statusu. W internetowej dyskusji na temat przełożonych zdecydowanie częściej podejmowany jest temat szefa-mężczyzny - wynika z badania IQS i Newspoint. więcej
Młodzi na stażu: prestiż firmy ważniejszy od płacy
Młodzi ludzie wybierając staż kierują się przede wszystkim prestiżem firmy, do której aplikują, i szansą na stałe zatrudnienie. Jedynie 8% studentów zwraca uwagę na wysokość wynagrodzenia, a jeszcze mniej, bo tylko 3%, bierze pod uwagę opinie znajomych - wynika z raportu PwC i Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. więcej
PUBLIC RELATIONS
Paweł Lipiec, Paweł Lach i Kasjan Borkowski w 24/7 Communication, agencja z działem produkcji
Agencja 24/7 Communication wzmacnia kompetencje w obszarze social media i produkcji. Pracę w firmie zaczęli Paweł Lipiec, Kasjan Borkowski i Paweł Lach. więcej
Emil Górecki menedżerem ds. relacji inwestorskich w Echo Investment
Emil Górecki zaczął pracę w firmie inwestycyjno-deweloperskiej Echo Investment jako menedżer ds. relacji inwestorskich. Wcześniej pracował m.in. w biurze prasowym Ministerstwa Skarbu Państwa i jako dziennikarz w „Pulsie Biznesu". więcej
Urszula Podraza i Szymon Szymczyk w Planet PR
Do zespołu agencji Planet PR dołączyli Urszula Podraza jako strategic partner i Szymon Szymczyk jako PR consultant. Ich zatrudnienie związane jest z rozwojem usług doradczych w agencji. więcej
TECHNOLOGIE
LG X power, LG X mach, LG X style i LG X max - nowe smartfony LG z serii X (wideo)
Orange kusi bonusami za rejestrację numerów pre-paid: tysiąc minut do wszystkich i 10 GB internetu
Orange stawia na agregację pasma do internetu LTE, 38 stacji bazowych
AG271QG - nowy monitor AOC z gamingowej serii Agon za 3439 zł
MONITORING MEDIÓW
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz