niedziela, 12 czerwca 2016

Fwd: Kłopoty z transmisją Euro 2016 / Dziennikarze bronią Moniki Olejnik

HOT!

 New York Times testuje wprowadzenie subskrypcji treści bez reklam. To element walki z adblockerami

Szef IAB: blokowanie reklam to nie wojna, tylko przebudzenie branży robiącej złe reklamy

---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Jun 13, 2016 at 7:18 AM
Subject: Kłopoty z transmisją Euro 2016 / Dziennikarze bronią Moniki Olejnik
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 13 Czerwca 2016
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  Kontakt
logo
PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR NR 1 W POLSCE
Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie
Szef Radia ZET: o rozstaniu autonomicznie zdecydowała Monika Olejnik. Tomasz Lis: naciski polityczne bardziej prawdopodobne
Szef IAB: blokowanie reklam to nie wojna, tylko przebudzenie branży robiącej złe reklamy
- Nie zgadzam się z tym, że należy na blokowanie reklam patrzeć jak na wojnę. To raczej nagłe przebudzenie całej branży, które wynika z tego, że odbiorcy dali jasny sygnał, co im się nie podoba - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Randall Rothenberg, prezes IAB. Czy jego zdaniem można przekonać internautów, żeby nie korzystali z adblocków? Tak, ale trzeba ich traktować jak partnerów i nie serwować im złych, irytujących reklam. więcej
Polskie Euro 2016 reklamowe: promują się nie tylko sponsorzy reprezentacji, turnieju i piłkarzy (wideo)
Euro 2016 to nie tylko impreza sportowa, ale i swoisty festiwal reklamowy. Jego potencjał wykorzystują na polskim rynku nie tylko sponsorzy turnieju, tacy jak Coca-Cola czy Kia, Hyundai, i sponsorzy reprezentacji, np. Lotos, ale też inne marki, z imprezą w ogóle nie związane, jak np. Mitsubishi czy RTV Euro AGD. więcej
Słuchacze Trójki szykują pikietę przeciw zmianom w stacji, solidaryzują się z dziennikarzami
Na fanpage'u „Ratujmy Trójkę", zrzeszającym słuchaczy niezadowolonych z ostatnich zmian w rozgłośni, ogłoszono pikietę przed siedzibą stacji. Ma to być gest solidarności z pracownikami rozgłośni, których objęły roszady personalne. Udział w pikiecie zadeklarowało już ponad 300 osób. więcej
UOKiK prowadzi postępowanie przeciwko Multimedia Polska Energia. Sprawdzi, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd
UOKiK rozpoczął postępowanie przeciwko spółce Multimedia Polska Energia. Urząd chce sprawdzić, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd podczas podpisywania umów na dostarczanie energii. więcej
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
Opóźnienie ustawy medialnej porażką Czabańskiego, media publiczne pozostaną słabe finansowo więcej
Ludzie mediów typują Euro 2016: Polska wyjdzie z grupy, w mediach wygrają Polsat, TVP i portale więcej
KRRiT zgodziła się na zastąpienie Czwórki przez Polskie Radio 24 więcej
Od kryzysu do wpadki czy sprawnie działająca machina? PR-owcy o wizerunku Andrzeja Dudy i Beaty Szydło więcej
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
OGŁOSZENIA O PRACĘ
Account Director Streetcom
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
Communications Manager (Media Manager) SMG
New Business Manager Chimney
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
Senior Account Manager Ströer Digital Media
Redaktor TVN24 TVN
Strateg Digital Branded Content TVN
Planner / Junior Planner (TV + Video online) SMG
Stylista/ Stylistka Onet.pl
Senior Communications Planner (Senior Media Planner) SMG
Sales Specialist (Ninja) ds. Marketing Automation SaveCart
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
TELEWIZJA
UOKiK prowadzi postępowanie przeciwko Multimedia Polska Energia. Sprawdzi, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd
UOKiK rozpoczął postępowanie przeciwko spółce Multimedia Polska Energia. Urząd chce sprawdzić, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd podczas podpisywania umów na dostarczanie energii. więcej
Maciej Chmiel: Dwójka jest kobietą. Więcej wysokiej kultury i produkcji własnej
Kończy się wiosenny sezon w Telewizji Polskiej. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dyrektor TVP2 Maciej Chmiel podsumowuje ramówkę i opowiada o strategii rozwoju anteny na kolejne lata. Ma być więcej wysokiej kultury i produkcji własnej, które trafią na zagraniczne rynki. więcej
Kłopoty z transmisją Euro 2016 w Ipli zirytowały internautów
W sobotę wieczorem podczas transmisji meczu Anglia - Rosja, pierwszego hitowego spotkania Euro 2016 pokazywanego tylko w odpłatnych kanałach Polsat Sport, pojawiły się duże problemy z przekazem na platformie internetowej Ipla. Wielu użytkowników narzekało na to w social media. więcej
Koniec programu ,,Świat się kręci". Od września nowy show w TVP1
Telewizja Polska nie będzie kontynuować programu „Świat się kręci", jego ostatni odcinek wyemitowano w piątek. Nadawca pracuje nad własnym programem informacyjno-rozrywkowym, który trafi na antenę po wakacjach. więcej
Filip Chajzer i Urszula Chincz poprowadzą ,,Dzień Dobry Wakacje" w TVN
Filip Chajzer i Urszula Chincz zostaną współprowadzącymi program „Dzień Dobry Wakacje" - wakacyjną odsłonę programu „Dzień Dobry TVN". Oglądać go będzie można w TVN w letnie weekendy. więcej
,,Barwy szczęścia" straciły 280 tys. widzów, ale TVP2 zdecydowanym liderem rynku. 78 mln zł z reklam
Serial „Barwy szczęścia" w sezonie 2015/2016 śledziło 3,48 mln osób, o 280 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 77,60 mln zł. więcej
Ruszają zdjęcia do drugiego sezonu serialu ,,Singielka"
W poniedziałek 13 czerwca ruszają zdjęcia do nowych odcinków serialu „Singielka", które TVN będzie pokazywać na swojej antenie jesienią br. więcej
Agencje PR mają zlecenie na prezesa TVP? Kurski: nic nie powstrzyma zmian w telewizji publicznej
Agencje public relations oferują duże kwoty pieniędzy za materiały kompromitujące prezesa Telewizji Polskiej - podała  „Gazeta Finansowa". - Żadne „zlecenie na Kurskiego" nie zatrzyma zmian w telewizji publicznej - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl prezes Jacek Kurski. więcej
Właściciel UPC Polska bliski przejęcia Multimedia Polska
Liberty Global, właściciel sieci UPC Polska, jest bliski podpisania umowy kupna sieci Multimedia Polska - podał „Puls Biznesu", powołując się na pięć niezależnych źródeł. więcej
RADIO
Szef Radia ZET: o rozstaniu autonomicznie zdecydowała Monika Olejnik. Tomasz Lis: naciski polityczne bardziej prawdopodobne
Redaktor naczelny Radia ZET Jarosław Paszkowski w odpowiedzi na list grupy dziennikarzy zapewnił, że to Monika Olejnik autonomicznie podjęła decyzję o ostatecznym zakończeniu współpracy ze stacją. - Naciski polityczne w tej sprawie po tym liście wydają się jeszcze bardziej prawdopodobne - ocenił Tomasz Lis. więcej
Słuchacze Trójki szykują pikietę przeciw zmianom w stacji, solidaryzują się z dziennikarzami
Na fanpage'u „Ratujmy Trójkę", zrzeszającym słuchaczy niezadowolonych z ostatnich zmian w rozgłośni, ogłoszono pikietę przed siedzibą stacji. Ma to być gest solidarności z pracownikami rozgłośni, których objęły roszady personalne. Udział w pikiecie zadeklarowało już ponad 300 osób. więcej
Monika Tarka i Robert Kilen w radiowej Jedynce w ,,Podwójnym Espresso" i ,,Lecie z Radiem"
Monika Tarka i Robert Kilen, którzy 20 czerwca dołączą do zespołu prowadzących wakacyjną audycję „Lato z Radiem", pojawią się  w paśmie „Co ludzie mówią, czyli rozmowa z życia wzięta." Będą też prowadzić codzienny poranny program „Podwójne Espresso". więcej
Dziennikarze ,,Polityki", ,,Newsweeka", TVN i ,,GW" krytykują zwolnienie Moniki Olejnik z Radia ZET. ,,Demonstracja polityczna"
Ponad 20 dziennikarzy z różnych mediów - przede wszystkim „Polityki", „Newsweek Polska", TVN i „Gazety Wyborczej" - ogłosiło list otwarty krytykujący sposób zakończenia współpracy przez Radio ZET z Moniką Olejnik. - Postawienie dziennikarki przed wcześniej podjętą decyzją oraz natychmiastowe ogłoszenie jej publicznie mogło wyglądać na demonstrację polityczną - uważają. więcej
Transmisje koncertów, słuchowiska i konkurs dla słuchaczy latem w PR2
W poniedziałek 13 czerwca br. startuje letnia ramówka Radiowej Dwójki, w której przygotowano transmisje z polskich festiwali, premierowe słuchowiska oraz czytanie prozy, a w konkursie „Płyta na lato" słuchacze mogą wygrać nagrody. więcej
Polskie Radio 24 rozstaje się z Magdaleną Rigamonti. Przez wywiady z Zimochem czy zmianę ramówki?
W piątek informacyjne Polskie Radio 24 zdecydowało o rozstaniu z dziennikarką Magdaleną Rigamonti. Prowadziła tam cykliczną audycję „W poniedziałek u Rigamonti". - To przez wywiady z Zimochem - twierdzi dziennikarka. - Zmienia się ramówka na lato - odpowiada rzecznik prasowy PR. więcej
Radio Szczecin liderem. Trójka wypadła poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
REKLAMA
Polskie Euro 2016 reklamowe: promują się nie tylko sponsorzy reprezentacji, turnieju i piłkarzy (wideo)
Euro 2016 to nie tylko impreza sportowa, ale i swoisty festiwal reklamowy. Jego potencjał wykorzystują na polskim rynku nie tylko sponsorzy turnieju, tacy jak Coca-Cola czy Kia, Hyundai, i sponsorzy reprezentacji, np. Lotos, ale też inne marki, z imprezą w ogóle nie związane, jak np. Mitsubishi czy RTV Euro AGD. więcej
Snapchat, mobile, Pinterest i wideo na Facebooku - 9 najważniejszych trendów dla marketerów
Raporty Mary Meeker na temat trendów internetowych jest jedną z najważniejszych publikacji branżowych na świecie. Co roku partner w funduszu VC Kleiner Perkins Caufield & Byers prezentuje wybór, jej zdaniem, najważniejszych wątków związanych z nowymi technologiami i biznesem internetowym. Wybraliśmy z raportu Mary Meeker na 2016 rok najciekawsze zaobserwowane trendy, które wpłyną na pracę polskich marketerów. więcej
Michał Jaksik zastąpił Tomasza Siatkowskiego jako właściciel i prezes Mniam.tv
Michał Jaksik został wyłącznym udziałowcem i prezesem studia produkcyjnego Mniam.tv. Pełniący poprzednio te funkcje Tomasz Siatkowski dalej będzie pracował w firmie jako reżyser. więcej
Grzegorz Krychowiak uczy się inwestować w reklamach X-Trade Brokers (video)
Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers (XTB) rozpoczął projekt edukacyjny z reprezentantem Polski w piłce nożnej Grzegorzem Krychowiakiem. Akcję wspiera kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska). więcej
Grzegorz Krychowiak ambasadorem marketingowym Toyoty RAV4, na razie bez reklam ATL-owych (wideo)
Grzegorz Krychowiak, zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej, został ambasadorem marketingowym samochodów Toyota RAV4 Hybrid. Na razie jednak nie będzie ich reklam z jego udziałem. więcej
Bzyczący słoń i kwakający lew w kampanii gdańskiego zoo
Na gdańskich przystankach tramwajowych i autobusowych zawisły plakaty Miejskiego Ogrodu Zoologicznego „Wybrzeża" z obrazkami zwierząt narysowanych przez dzieci. Mają one zachęcać do odwiedzania zoo. więcej
Anna Elwart: z Cube Group do Digital Resolution w Grupie OMD
Anna Elwart objęła stanowisko head of performance w Digital Resolution, agencji marketingu efektywnościowego, należącej do Grupy OMD. Ostatnio pracowała w Cube Group. więcej
,,Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!" - polskie produkty i firmy w kampanii Biedronki
Sieć sklepów Biedronka zaczęła kolejną odsłonę kampanii promującej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!". Kampanię reklamową przygotowały agencje Duda Polska i MEC. więcej
Heineken jako globalny partner Formuły 1 wyłączną marką piwną wyścigów
Firmy Heineken i Formula One Management  podpisały umowę, na mocy której Heineken zostanie globalnym partnerem Formuły 1 i wyłącznym partnerem piwnym wyścigów. Logo marki nie pojawi się jednak na bolidach. więcej
Ludzie reklamy typują Euro 2016: Polska wyjdzie z grupy, w finale Francja zagra z Niemcami
W finale Euro 2016 zagrają Francja z Niemcami, najlepszym piłkarzem zostanie Antoine Griezmann, a reprezentacja Polski wyjdzie z grupy eliminacyjnej, jednak odpadnie w kolejnym etapie rozgrywek. Gwiazdą turnieju zostanie Robert Lewandowski - przynajmniej dla Polaków. Wyniki Euro 2016 typują dla Wirtualnemedia.pl managerowie z agencji reklamowych i domów mediowych. więcej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej szuka agencji reklamowej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR szuka agencji, która opracuje koncepcję wypromowania wyszukiwarki agencji znajdującej się na stronie Stowarzyszenia. więcej
,,Odbólatory" - słowa bez bólu w kampanii Ibupromu
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa preparatu Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) pod nazwą „Odbólatory". Za realizację akcji odpowiadają agencja 2012 i Mets (należący do MEC). więcej
TOP10 reklam na YouTubie: Knorr, Procter&Gamble, McDonald's, Go Pro, Lufthansa, Evian (wideo)
W maju br. klipem reklamowym, który zanotował na YouTubie zdecydowanie najwięcej odtworzeń, był spot Knorr. W czołowej dziesiątce znalazły się też filmiki promujące m.in. marki McDonald's, Go Pro, Lufthansa i Procter&Gamble. więcej
Reklamy tygodnia: Actimel, Nike, piwo Łomża, ,,Nie ból się!" i peruki przeciw nowotworom (wideo)
W zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się dwie reklamy zagraniczne i trzy polskie. Są to międzynarodowa kampania Nike z Cristiano Ronaldo oraz społeczna akcja rumuńskiej agencji McCann, a także polskie spoty promujące Actimel i piwo Łomża,  a także społeczna kampania „Nie ból się! Bądź wolny od bólu". więcej
Travelist.pl z międzynarodową kampanią od iProspect
iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamującą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i Izraelu. więcej
PRASA
Akcje Agory fundusz MIDF kupił głównie od Nationale Nederlanden PTE
Fundusz MDIF Media Holdings ponad połowę z kupionych w zeszłym tygodniu 11,22 proc. akcji Agory nabył od funduszy należących do Nationale Nederlanden PTE. W konsekwencji ich udział w akcjonariacie spółki zmalał z 16,1 proc. do 9,43 proc. więcej
Axel Springer kupuje eMarketera za 242 mln dolarów
Koncern wydawniczy Axel Springer SE przejął 93 procent udziałów w amerykańskiej  firmie analitycznej eMarketer. Wartość transakcji to 242 miliony dolarów. - To wzmocnienie naszych aktywności w segmencie cyfrowym, a eMarketer to uznany dostawca wysokiej jakości analiz - podkreśla Mathias Döpfner, szef Axel Springer. więcej
Wszystkie pisma komputerowe na minusie w I kwartale, ,,CD Action" na czele sprzedaży
W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action". Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip". więcej
Konkurs dla dziennikarzy. Nagrodą praca w nowym magazynie społeczno-biznesowym
Szansa na wygranie nawet 5 tys. zł i rozpoczęcie pracy w redakcji nowo powstającego magazynu o charakterze społecznym, informacyjnym i biznesowym. To nagrody przygotowane dla laureatów konkursu dziennikarskiego ogłoszonego przez spółkę Media Deweloper. więcej
,,Twój Styl" najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce (raport)
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl", ale tuż za nim plasuje się „Skarb". Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Komputer Świat Twój Niezbędnik" - wynika z najnowszego badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. więcej
New York Times testuje wprowadzenie subskrypcji treści bez reklam. To element walki z adblockerami
Mark Thompson, CEO The New York Times Company, poinformował na konferencji IAB Ad Blocking & User Experience Summit, że jego firma testuje model subskrypcji do treści New York Timesa, w którym nie są wyświetlane reklamy. W swoim wystąpieniu mocno skrytykował również twórców adblocków. więcej
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży, ,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana (top 111 miesięczników w lutym)
W lutym br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie". Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 111 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
JEDYNKI
Newsweek - 2016-06-13 Do Rzeczy - 2016-06-13 Wprost - 2016-06-13 Tygodnik Angora - 2016-06-13 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-06-13
INTERNET
Szef IAB: blokowanie reklam to nie wojna, tylko przebudzenie branży robiącej złe reklamy
- Nie zgadzam się z tym, że należy na blokowanie reklam patrzeć jak na wojnę. To raczej nagłe przebudzenie całej branży, które wynika z tego, że odbiorcy dali jasny sygnał, co im się nie podoba - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Randall Rothenberg, prezes IAB. Czy jego zdaniem można przekonać internautów, żeby nie korzystali z adblocków? Tak, ale trzeba ich traktować jak partnerów i nie serwować im złych, irytujących reklam. więcej
Sprzedaż Allegro przez Naspers to żadna sensacja, wśród chętnych mogą być Alibaba i Amazon
- Naspers od dawna przygotowywał się do sprzedaży Allegro, ale transakcja nie jest do końca pewna. Przy cenie 3 mld dol. Naspers osiągnąłby zadowalającą stopę zwrotu, w kolejce do zakupu mogą ustawić się Alibaba i Amazon - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Maciej Hazubski i Grzegorz Błażewicz. więcej
Szef Digital News Initiative Innovation Fund radzi aplikującym: przemyślcie dobrze swoje projekty
W ciągu trzech lat Google przeznaczy 150 mln euro na dofinansowanie innowacyjnych projektów medialnych w Europie. Trwa nabór do drugiej rundy Digital News Initiative Innovation Fund, w której mogą wziąć udział wydawcy, osoby i organizacje z Polski. Szef DNI Innovation Fund, Ludovic Blecher, w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl mówi więcej o szczegółach aplikowania i wyjaśnia kwestie, które budziły najwięcej wątpliwości przy poprzedniej rundzie. więcej
Więcej reklamodawców wybiera Instagrama niż Twittera, dominuje Facebook
Według badania firmy Strata 63 procent reklamodawców wybiera Instagrama, a 56 procent serwis Twitter. Dominuje Facebook, który przyciąga do siebie 96 procent klientów reklamowych. - Wyniki sondażu są dalekie od prawdy - broni się Twitter. więcej
Gry internetowe już prawie tak samo popularne wśród dzieci jak telewizja
Oglądanie wideo w sieci oraz gry internetowe zajmują dzieciom już niemal tyle samo czasu co oglądanie telewizji. W grupie 3-6-latków media cyfrowe wygrywają już z telewizją w weekendy - wynika z badania Mediafarm, Yoki Networks i Zymetrii. więcej
Facebook pozwala użytkownikom publikować zdjęcia 360 stopni
Facebook udostępnił użytkownikom możliwość zamieszczania przez nich w serwisie zdjęć 360 stopni. Aby opublikować sferyczną fotografię wystarczy smartfon i odpowiednia aplikacja. więcej
Snapchat zaoferuje marketerom narzędzie Moat do mierzenia efektywności kampanii
Snapchat rozpoczyna współpracę z firmą Moat oferującą narzędzia do mierzenia efektywności kampanii w sieci. Serwis chce udostępnić reklamodawcom dane pozwalające na ocenę reakcji odbiorców, także tych związanych z dźwiękiem w reklamach. więcej
Transmisje Euro 2016 w internecie: gdzie i jak oglądać je bezpiecznie?
Euro 2016 będzie transmitowane w internecie. Część użytkowników wykupi dostęp do transmisji, lecz znajdą się też internauci poszukujący sposobów na obejrzenie meczów Mistrzostw Europy bez opłat. Korzystanie z serwisów oferujących bezpłatne transmisje może jednak wiązać się z ryzykiem. więcej
Prawie co drugi człowiek na świecie w br. skorzysta z internetu
Coraz wolniej będzie w najbliższych latach rosła liczba użytkowników internetu na świecie, a szczególnie w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej, gdzie dostęp do sieci jest powszechny. więcej
Influencer, trendsetter, coolhunter - internetowe zawody przyszłości?
Jak to w marketingu bywa, nowe anglojęzyczne słowa przenikają do języka polskiego z prędkością błyskawicy. Na przełomie ostatnich lat mogliśmy obserwować zmiany w polskiej blogosferze. Jedną z nich jest coraz częstsze pojawianie się w kontekście mediów społecznościowych określeń „influencer", „trendsetter" i „coolhunter" - analizuje Łukasz Wołek z agencji Abanana. więcej
Naspers szykuje się do sprzedaży Allegro. Cena wyniesie 3 mld dolarów?
Południowoafrykański koncern Naspers przygotowuje się do sprzedaży Grupy Allegro, do doradzania przy negocjacjach wynajął bank Morgan Stanley - podał Bloomberg. Wartość transakcji może wynieść 3 mld dolarów. więcej
Lech Wałęsa wraca do mikroblogowania. Były prezydent założył konto na Twitterze
Były prezydent Lech Wałęsa uruchomił konto na Twitterze. Prowadzi je sam, ze wsparciem najbliższych współpracowników oraz agencji PR BuzzIt. więcej
BADANIA MARKETINGOWE
Axel Springer kupuje eMarketera za 242 mln dolarów
Koncern wydawniczy Axel Springer SE przejął 93 procent udziałów w amerykańskiej  firmie analitycznej eMarketer. Wartość transakcji to 242 miliony dolarów. - To wzmocnienie naszych aktywności w segmencie cyfrowym, a eMarketer to uznany dostawca wysokiej jakości analiz - podkreśla Mathias Döpfner, szef Axel Springer. więcej
Euro 2016: prawie 3/4 Polaków wierzy w wyjście naszej drużyny z grupy, 4 proc. widzi ją w finale
72% Polaków wierzy, że polska reprezentacja na Euro 2016 przynajmniej przejdzie fazę grupową. Na finał liczy 4% Polaków, a co piąty nie ma zdania - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej
PUBLIC RELATIONS
Według PR-owców próby oczerniania Jacka Kurskiego nie mają nic wspólnego z public relations
Jeśli informacje zawarte w publikacji „Gazety Finansowej" są prawdą, to ci udający PR są warci tych udających dziennikarzy. To pokrętna mechanika domniemanego działania, która z public relations nie ma nic wspólnego. Z pewnością jednak jest to kolejny policzek chyba nie do końca świadomie wymierzony branży PR - informacje o domniemanych próbach oczerniania prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Norbert Ofmański i Ryszard Solski. więcej
TECHNOLOGIE
Moto Z i Moto Z Force - nowe smartfony Lenovo z wymiennymi modułami Moto Mods (wideo)
T-Mobile wprowadza nielimitowane pakiety roamingowe
Phab2, Phab2 Plus i Phab2 Pro - nowe phablety Lenovo z technologią Tango (wideo)
Xenium E103 - prosty telefon Philipsa za 75 zł
Szymon Paroszkiewicz: rozwój komunikatorów i botów to zmierzch tradycyjnego call centeri BOK
Android: ponad 10 proc. dla Marshmallow, Lollipop wciąż liderem
GOSPODARKA
UOKiK prowadzi postępowanie przeciwko Multimedia Polska Energia. Sprawdzi, czy klienci nie byli wprowadzani w błąd
Marek Belka odchodzi z NBP. "Na plus udane interwencje walutowe. Minusem słaba komunikacja z rynkiem"
Firmy skorzystają ze 100 nowych usprawnień przygotowanych przez rząd. Prowadzenie biznesu ma być prostsze
Konsultanci mBanku przez 24h w social media
KULTURA/ROZRYWKA
Ruszają zdjęcia do drugiego sezonu serialu ,,Singielka"
"The Empire" - nowa płyta zespołu Vader
Jak spadają auta w "Fast 8" (wideo)
Serial "Wataha" w Channel 4
"We Turn Red" - nowy utwór Red Hot Chili Peppers (posłuchaj)
"We're All Somebody From Somewhere" - Steven Tyler wydaje płytę country
Mel Gibson zrealizuje sequel filmu "Pasja"
"Beautiful Thing" od The Stone Roses (posłuchaj)
Salma Hayek zagra w filmie "How To Be A Latin Lover"
BLOG
Euro 2016, czyli gra o Brexit. - Ewaryst Fedorowicz
Nie na temat... - Wanda Konarzewska
ME za darmo - Andrzej Bober
Klaskanie uszami - ks. Artur Stopka
Co jest pisane - Renata Lipinska-Kondratowicz
MONITORING MEDIÓW
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz