czwartek, 6 grudnia 2012

POPCORN

Noc. Tak miało być dokładnie. Katedra nigdy jeszcze tak nie wyglądała!
Dlatego dobrze było krążyć wokół. /..../ między nimi - Katedrą i
Pałacem Biskupów była bezustanna komunikacja- /..../ ochrona-
grzecznie, ale stanowczo mnie zasłoniła - gdy wychodzili i wracali
gwiazdorzy - tylko się uśmiechałem: Katedry nie potrafili zasłonić
przed ujęciami Co-Partnera.../.../ nagle zaczął padać śnieg...(....) i
było naprawdę pięknie. Tym niemniej sprawa jest ciekawa/..../ jak
inaczej by to wyglądało! - z drugiej strony patrząc.
Rozmawialiśmy....nawet zapraszałem tutaj i w ogóle nawijałem/..../
zdezorientowany (bardzo..) niezwykłą sytucją: ''tak sobie życzą" -
lecz przecież był wyjątek! - /..../ gdy tak krążąc spotkaliśmy
(Co-Partner..!) zespół (...) - ...uśmiechnięci i na luzie! ....chętnie
się zgodzili na parę ujęć...lecz to Katedra była tam GWIAZDĄ - więc
krążyłem- bliżej i dalej jak urzeczony. Co- Partner ujmował
spokojnie... Wieczór Kolęd - będzie emitowany w Wigilię na Polsacie -
Ktoś poinformował...- lecz gdzie mógłbym..? Oto jest pytanie.
Wieczorem już nie czytałem Bułhakowa - zbyt długo...kolacja- popcorn
na mikrofali...udany. Fakt

--
Gesendet von meinem Mobilgerät

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz