poniedziałek, 21 października 2013

Co-Partner

Chronos. To żadna pułapka - tylko pętla. Kilka zdarzeń - akurat z 3i4
października..blokada konta-karty i tydzień potem konta na blogu
zasadniczym...wędrówka 14 do Ł..pismo z 17 odmawiające uczestnictwa w
programie Okno i 21 o 21 wędrówka z laptopem, który się ładuje i
ładuje...ileż już lat? - to tylko pętla - powtarzam. Dziś akurat
Co-Partner wywołał utworzenie pod innym adresem jeszcze jednego
bloga.! W bardzo sprytny sposób to przeprowadził. Pod wieczór gdy
wędrowałem do baru i medytowałem czy słusznie odwołuję się tam do
Chronosa zdarzyła się kraksa 4-5 m.ode mnie gdy stałem na światłach
tuż przed barem..- miałem już dość.. Lecz gdy wyszedłem z baru i
popatrzałem na auta i tę całą krzątaninę wokół...jak bym zobaczył za
skrzyżowaniem tuź obok Sądu czyjąś postać.. Pojawiał się to znikał ten
Stary..wtedy parę ujęć lecz zadanie było trudne/../ w dodatku przez
ten wypadek. Jest za pięć minut północ. Nagle mignięcie..laptop
załapał..! Chronos..

--
Gesendet von meinem Mobilgerät

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz