czwartek, 10 stycznia 2013

Foto City

Jean Baudrillard: Większość obrazów mówi, opowiada historie - nie
można pozbawiać ich głosu./FOTOGRAFIA, CZYLI ŚWIETLNY ZAPIS w:
Fotospołeczeństwo, red. Małgorzaty Boguni-Borowskiej i Piotra Sztompki
wyd. Znak 2012- str.385/ Tym bardziej słuszne teraz- nawet nie mógł
marzyć Jean B...- co się stanie za kilka lat. Pisał to w 1999 -
/..../. Teoretycznie mam już poparcie- pozostaje praktyka. Aparat jest
istotnym punktem, ale najważniejsze jest - po Słońcu zaraz- City.
(umownie.) Wczoraj byłem w Galerii Echo /TESCO/ oglądałem kilka, ale
jeden uważnie. Nie ma żadnego porównania. Lecz także przeciętne
kompakty - to już inna era. Tylko dysk i już. Wtedy może być nawet
8-9-...12 MB na ujęcie, a kiedyś i więcej. Wczoraj znalazłem tryb w
kompakcie do innego celu - dobry dla ujęć wieczorem. Lecz to "nie
to". /..../Dziś zrezygnowałem z "sesji na Sesji" -/..../

--
Gesendet von meinem Mobilgerät

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz