poniedziałek, 7 stycznia 2013

Pułapka

ZUS. Mam wędrować znów - już 17 rok(!) - na Kolberga. Piąty rok
wędruję tam do ZUS - poprzednio do PUP. Czy jestem w obozie? Tak, to
jest obóz, ale de-koncentracyjny - to jest unicestwianie pernamentne i
coś jeszcze dużo więcej. Upodlenie. Tylko w imię czego? Zastanawiam
się nad tym od lat. /.../ W piątek byłem znów w Nidzie- już tego nie
wytrzymuję. Zaraz poszedłem do Biblioteki/.../potem zajrzałem do ...
MUZEUM lat szkolnych St.Ż.- ale wstęp 3 zł- za darmo w niedzielę.
Trudno. Miałem w niedzielę, akurat Trzech Króli...tak więc pierwsza
wizyta - nie udała się. Generalnie porównuję ciągle. Kiedy Dostojewski
skończył Braci Karamazowych - zaraz upadł...wtedy zaczynał Żeromski.
Czy jest jakieś porównanie? Owszem- nie tylko Przedwiośnie - moźna
powiedzieć, że przejrzał...gdyby dotrwał maja 1926 (!) zrozumiałby ile
czasu po prostu zmarnował./.../ale cóż- upadł. Jak to było na ścianie
bloku na Osiedlu w grudniu 1981 ? - " Życie robi z ciebie idiotę - po
czym umierasz" - istota sprawy./.../

--
Gesendet von meinem Mobilgerät

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz