czwartek, 24 marca 2016

Fwd: Sylwia Krasnodębska ma zostać szefową PR III / Tomasz Szeląg „superszefem” od finansów w grupie ponad 50 firm Solorza-Żaka

RESPEKT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, Mar 24, 2016 at 6:37 AM
Subject: Sylwia Krasnodębska ma zostać szefową PR III / Tomasz Szeląg „superszefem" od finansów w grupie ponad 50 firm Solorza-Żaka
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Czwartek, 24 Marca 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
Sylwia Krasnodębska ma zostać szefową PR III Polskiego Radia
Dzisiaj pracownikom Programu III Polskiego Radia przedstawiony zostanie nowy dyrektor rozgłośni. Jedną z głównych kandydatek na to stanowisko jest Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie" - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,M jak miłość" pozostanie w TVP2 co najmniej do końca roku
Telewizja Polska przedłużyła umowę na produkcję hitowego serialu „M jak miłość". Realizowany przez spółkę MTL MaxFilm serial widzowie Dwójki będą mogli oglądać co najmniej do końca roku, a jego budżet nie zostanie zmniejszony. więcej
Rolex, Walt Disney i Google najbardziej renomowanymi firmami na świecie (TOP 100)
Rolex, Walt Disney Company i Google otwierają czołówkę globalnego rankingu najbardziej renomowanych firm świata według badania Global RepTrak realizowanego przez Reputation Institute. więcej
Ogłoszenia o pracę   
PHD MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko Communication Planner
Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. logistyki
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Redakcji Informacyjnej
Wydawnictwo SEMANA poszukuje osoby na stanowisko Redaktor / Specjalista PR
Wydawnictwo SEMANA poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży Reklam
Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy internetowej
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
Serwis internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży
Lemon&Orange poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager (Technologie)
Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager
smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive
dodaj własne więcej ogłoszeń
Anna Popek przechodzi do TVP1, będzie prowadzić ,,Świat się kręci"
Anna Popek, dotąd prowadząca „Pytania na śniadanie" w TVP2, przechodzi do Jedynki. Zostanie nową twarzą stacji i będzie tam współprowadzić program „Świat się kręci" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Przebudował portal niezalezna.pl, teraz kieruje serwisem tvp.info
Bartosz Kalich został nowym szefem portalu internetowego kanału TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusz Faconia, który pozostaje w jego zespole. więcej
Onet ma codziennie 2,6-3,4 mln użytkowników, WP.pl - 2,3-2,9 mln (TOP10 serwisów)
W drugim tygodniu marca Onet.pl odwiedzało codziennie od 2,6 mln do 3,4 mln internautów, WP.pl - od 2,2 mln do 2,9 mln, natomiast Interię - od 1,2 mln do 1,6 mln. Zdecydowanymi liderami zasięgowymi jak zwykle było Google, przed Facebookiem i YouTube'em. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Newsweek" wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu ,,Hotel robotniczy"
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność" Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek" (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy" z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF
Zespół radiowej Czwórki został poinformowany, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
Telewizja
,,M jak miłość" pozostanie w TVP2 co najmniej do końca roku
Telewizja Polska przedłużyła umowę na produkcję hitowego serialu „M jak miłość". Realizowany przez spółkę MTL MaxFilm serial widzowie Dwójki będą mogli oglądać co najmniej do końca roku, a jego budżet nie zostanie zmniejszony. więcej
Anna Popek przechodzi do TVP1, będzie prowadzić ,,Świat się kręci"
Anna Popek, dotąd prowadząca „Pytania na śniadanie" w TVP2, przechodzi do Jedynki. Zostanie nową twarzą stacji i będzie tam współprowadzić program „Świat się kręci" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Przebudował portal niezalezna.pl, teraz kieruje serwisem tvp.info
Bartosz Kalich został nowym szefem portalu internetowego kanału TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusz Faconia, który pozostaje w jego zespole. więcej
Tomasz Szeląg ,,superszefem" od finansów w grupie ponad 50 firm Solorza-Żaka
Tomasz Szeląg, członek zarządu Cyfrowego Polsatu, będzie odpowiadał za szeroko rozumiane finanse w całej grupie kapitałowej Zygmunta Solorza-Żaka, obejmującej ponad 50 spółek. więcej
Zarząd Polkomtela bez byłego szefa Saturna i Media Markt
Jarosław Drabarek przestał być członkiem zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, który należy do Grupy Cyfrowego Polsatu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W spółce pracował rok. więcej
Holender Frans-Willem de Kloet prezesem UPC Polska
Frans-Willem de Kloet, dotąd szef zarządzający UPC Czechy, od kwietnia br. zostanie prezesem i dyrektorem zarządzającym operatora UPC Polska. Zajmie wakat po Ramiro Lafarga, który jesienią ub.r. odszedł z firmy. więcej
Eleven Sports Network uruchomi trzeci kanał sportowy. Chce zwiększyć ofertę transmisji na żywo
Eleven Sports Network chce poszerzyć ramówkę o prawa do kolejnych transmisji sportowych. Grupa zapowiada również uruchomienie trzeciego kanału. Obecnie widzowie mogą oglądać kanał Eleven, który skupia się na rozgrywkach piłkarskich, i Eleven Sports, poświęcony popularnym rozgrywkom sportowym. Grupa dociera już do 75 proc. gospodarstw domowych mających dostęp do kablówki. Trwają też rozmowy z innymi platformami. więcej
Radio
Sylwia Krasnodębska ma zostać szefową PR III Polskiego Radia
Dzisiaj pracownikom Programu III Polskiego Radia przedstawiony zostanie nowy dyrektor rozgłośni. Jedną z głównych kandydatek na to stanowisko jest Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie" - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Radiowa Trójka, Złote Przeboje i Antyradio z największymi wzrostami wpływów reklamowych (analiza)
W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. wydatki na reklamę w radiu były o niemal jedną piątą większe niż rok wcześniej. Największy wzrost wpływów z reklam zanotowały Program III Polskiego Radia, Złote Przeboje Poznań i Antyradio - ich przychody rosły kilkukrotnie szybciej niż całego rynku reklamy radiowej. więcej
Michał Żołądkowski szefem muzycznym Radia Kolor, Łukasz Borys odchodzi
Michał Żołądkowski od kwietnia br. zostanie szefem muzycznym Radia Kolor. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Borysa, który odchodzi ze stacji. więcej
Pracownicy Trójki sprzeciwiają się zwolnieniu Jerzego Sosnowskiego. ,,Wielka strata, bez podstaw merytorycznych"
Pracownicy i współpracownicy radiowej Trójki we wspólnym oświadczeniu wyrażają sprzeciw wobec zwolnienia z rozgłośni Jerzego Sosnowskiego. - Uważamy, że ta decyzja nie ma merytorycznych podstaw i oznacza wielką stratę nie tylko dla Programu Trzeciego, ale całego Polskiego Radia - stwierdzają. więcej
Reklama
Rolex, Walt Disney i Google najbardziej renomowanymi firmami na świecie (TOP 100)
Rolex, Walt Disney Company i Google otwierają czołówkę globalnego rankingu najbardziej renomowanych firm świata według badania Global RepTrak realizowanego przez Reputation Institute. więcej
Radiowa Trójka, Złote Przeboje i Antyradio z największymi wzrostami wpływów reklamowych (analiza)
W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. wydatki na reklamę w radiu były o niemal jedną piątą większe niż rok wcześniej. Największy wzrost wpływów z reklam zanotowały Program III Polskiego Radia, Złote Przeboje Poznań i Antyradio - ich przychody rosły kilkukrotnie szybciej niż całego rynku reklamy radiowej. więcej
Zarząd Polkomtela bez byłego szefa Saturna i Media Markt
Jarosław Drabarek przestał być członkiem zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, który należy do Grupy Cyfrowego Polsatu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W spółce pracował rok. więcej
Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media
Sieć dyskontów Lidl Polska w wyniku zakończonego przetargu zdecydowała się na współpracę z domem mediowym Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obsługę mediową marketera kończy MediaCom Warszawa. więcej
18 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives Cannes
18 teamów kreatywnych zostało nominowanych do Young Creatives Cannes, konkursu skierowanego do pracowników branży komunikacji marketingowej poniżej 31 roku życia. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło w kategorii Cyber. więcej
Agencja Syzygy otwiera oddział w Polsce, na czele Piotr Jaworowski
Z początkiem kwietnia br. działalność w Polsce rozpoczyna agencja Syzygy, specjalizująca się w marketingu internetowym. Pokieruje nią Piotr Jaworowski. więcej
Krowa skacząca na trampolinie reklamuje śmietanki Łaciate (wideo)
SM Mlekpol z początkiem kwietnia rozpoczyna kampanię promującą śmietanki Łaciate. Działania, wykorzystujące spot z jesiennej kampanii, będą prowadzone w telewizji i internecie, a za ich realizację odpowiadają agencje Publicis Poland, MEC, Panoptiqum i Pirania Film. więcej
Rusza kampania Kenwood z udziałem Michela Morana
W kwietniu wystartuje kampania reklamowa marki sprzętu kuchennego Kenwood (De'Longhi Polska) z udziałem Michela Morana, kucharza i jurora programu „Masterchef junior" w TVN. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Maxus i Prospero Film Media. więcej
Konrad Chojnacki zajmie się w Value Media e-commerce, a Łukasz Dębiec - SEM
Konrad Chojnacki zaczął pracę w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) jako e-commerce manager, natomiast Łukasz Dębiec objął w firmie funkcję senior SEM specialist. więcej
Marcelina Zawadzka reklamuje buty sportowe Skechers
Amerykańska firma Skechers, produkująca obuwie sportowe rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową. Jej twarzą została modelka i prezenterka telewizyjna Marcelina Zawadzka. Za jej realizację odpowiada agencja Aliganza. więcej
GroupM wprowadza w Polsce technologię LemonPi
Koncern GroupM, do którego należą domy mediowe MEC, MediaCom, Mindshare i Maxus, wprowadza w Polsce markę technologiczną LemonPi. Umożliwia ona tworzenie dynamicznych kreacji o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron internetowych reklamodawców. więcej
Cube Group łączy zespoły NetSales i MailSales, Kamila Majcher dyrektor zarządzającą
Firma Cube Group połączyła działy obsługi klientów swoich dwóch usług: sieci reklamy performance NetSales i agencji e-mail marketingowej MailSales. Wspólnym zespołem jako dyrektor zarządzająca kieruje Kamila Majcher, na nowe stanowiska awansowali też Michał Sienko, Adam Matwijczyk, Joanna Królik i Klaudia Hernik. więcej
Instytut Reportażu ma przeprosić za wylewanie piwa Ciechan po wpisie Marka Jakubiaka o gejach
Fundacja Instytut Reportażu ma zamieścić przeprosiny za wylewanie piwa Ciechan oraz namawiane do bojkotu tej marki w reakcji na wpis Marka Jakubiaka, szefa produkujących to piwo firm, krytykujący poparcie dla związków partnerskich. Fundacja ma też wpłacić 5 tys. zł na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego. więcej
Alior Bank, BGŻ, eurobank, Credit Agricole i Provident muszą wyjaśnić mało czytelne reklamy kredytów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że Alior Bank, BGŻ, eurobank, Credit Agricole Bank Polska i Provident Polska w swoich reklamach kredytów w mało czytelny sposób prezentowały informacje o istotnych warunkach promowanych ofert. Teraz mają to wyjaśnić m.in. w 15-sekundowych spotach emitowanych w TVP1. więcej
Grupa K2 w ub.r. ze wzrostem wpływów i mniejszym zyskiem, usługi agencyjne i mediowe na plusie
W 2015 roku Grupa K2 zanotowała 87,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,57 mln zł zysku netto. Większość wpływów i dodatni bilans firmy pochodzi z segmentów usług agencyjnych i mediowych. więcej
GoldenSubmarine obsłuży piwo Specjal w internecie
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna, po wygranym przetargu, współpracę z Grupą Żywiec w zakresie internetowej obsługi marki piwa Specjal. więcej
Cursor odpowiada za logistykę materiałów marketingowych Lotos Paliwa
Firma Cursor z Grupy OEX, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu e-logistyki i wsparcia sprzedaży, odpowiada za kompleksową obsługą logistyczną materiałów marketingowych spółki Lotos Paliwa. więcej
Kreacje Reklamowe
Ricardoeletro.com: Eletronic pest repeller UVK Theaters: Rock Prefeitura de Maringá: World Water Day Continental: The Sticky Hoardings Peugeot: Tunisia
Prasa
,,Polityka" z odświeżoną szatą graficzną i winietą. Nowa cena
Tygodnik „Polityka" wprowadził zmiany w swojej szacie graficznej i winiecie. - Nasz zespół graficzny starał się, aby „Polityka" zyskała na elegancji, a jednocześnie stała się przyjaźniejsza, bardziej komfortowa do czytania - uzasadnia redakcja pisma. więcej
,,Gazeta Finansowa" z nowymi działami. Krzysztof Galimski wicenaczelnym
Dziennikarz Krzysztof Galimski dołączył do redakcji tygodnika „Gazeta Finansowa" (Federal Media Company FMC) i objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Pismo dodaje nowe specjalistyczne działy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Magazyny o bohaterach z Lego na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2015 roku
W ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago". Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Legends of Chima", a najwięcej stracił „Monster High". więcej
Blendle startuje w USA: pojedyncze artykuły z największych gazet za 9 centów
W Stanach Zjednoczonych została udostępniona aplikacja Blendle, która pozwala na kupowanie przez internautów wybranych artykułów z gazet i czasopism. Użytkownicy w USA uzyskują dostęp do treści z „The New York Timesa", „The Wall Street Journal" czy „The Economist" płacąc 9 centów za jeden materiał. więcej
Times Newspapers Limited z niższymi przychodami, ale wyższym zyskiem w ubiegłym roku
W 2015 roku wydawca „The Times" i „The Sunday Times" zanotował niższe przychody rok do roku, ale wypracował wyższy zysk. To drugi raz gdy wydawca wykazuje zyski od 2002 roku, poprzednio notował wyłącznie straty. więcej
Dziennik ,,Fakt" rozwija dodatki regionalne
W marcu br. ukazał się pierwszy numer nowego dodatku do dziennika „Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) w woj. podkarpackim. Pojawiła się też nowa odsłona dodatku „Fakt Pomorze Zachodnie", który zwiększył ilość stron i obecnie ukazuje się dwa razy w tygodniu. więcej
Jedynki
Polityka - 2016-03-24 Joy - 2016-03-23 Harper's Bazaar (świat) - 2016-03-23 VOGUE - 2016-03-23 Świat & Ludzie - 2016-03-23
Internet
Przebudował portal niezalezna.pl, teraz kieruje serwisem tvp.info
Bartosz Kalich został nowym szefem portalu internetowego kanału TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusz Faconia, który pozostaje w jego zespole. więcej
Onet ma codziennie 2,6-3,4 mln użytkowników, WP.pl - 2,3-2,9 mln (TOP10 serwisów)
W drugim tygodniu marca Onet.pl odwiedzało codziennie od 2,6 mln do 3,4 mln internautów, WP.pl - od 2,2 mln do 2,9 mln, natomiast Interię - od 1,2 mln do 1,6 mln. Zdecydowanymi liderami zasięgowymi jak zwykle było Google, przed Facebookiem i YouTube'em. więcej
Grupa Interia.pl kupiła agencję marketingu mobilnego Mobiem
Grupa Interia.pl (należąca do Grupy Bauer) przejęła agencję Mobiem specjalizującą się w marketingu mobilnym. Agencja będzie działać pod dotychczasową marką, realizując projekty zarówno dla Interii, jak i klientów zewnętrznych. więcej
Pinterest: 100 mln dolarów z reklam w USA w ub.r., 3 mld dolarów za trzy lata
Według nieoficjalnych informacji w 2015 roku Pinterest uzyskał z reklam w USA około 100 milionów dolarów. W planach serwisu są przychody na poziomie trzech miliardów w 2018 roku, warunek to przyciągnięcie odbiorców spoza Stanów Zjednoczonych. więcej
Liczba nowych rejestracji w rejestrze domeny .pl przekroczyła milion. Polska w światowej czołówce
Ubiegły rok przyniósł rekordową w historii liczbę rejestracji w rejestrze domeny .pl. Przybyło niemal 1,12 mln nazw. I chociaż wśród polskich przedsiębiorców modne stało się rejestrowanie domeny europejskiej, to popularność nazw z końcówką .pl nie słabnie. Liczba nazw w rejestrze daje nam 11. pozycję na świecie. więcej
350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci
Polscy internauci w wieku 18-29 lat na zakupy w internecie wydają miesięcznie średnio 350 zł - wynika z badania Marketagent. więcej
Badania Marketingowe
Rolex, Walt Disney i Google najbardziej renomowanymi firmami na świecie (TOP 100)
Rolex, Walt Disney Company i Google otwierają czołówkę globalnego rankingu najbardziej renomowanych firm świata według badania Global RepTrak realizowanego przez Reputation Institute. więcej
350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci
Polscy internauci w wieku 18-29 lat na zakupy w internecie wydają miesięcznie średnio 350 zł - wynika z badania Marketagent. więcej
Public Relations
Polski rząd szuka zagranicznej agencji PR, chce poprawić wizerunek naszego kraju
Solski Burson-Marsteller obsłuży Britax i Britax-Römer
Siewierska, Wrzosk-Piechowska i Chojnacka z awansami w On Board PR Ecco Network
Technologie
Zarząd Polkomtela bez byłego szefa Saturna i Media Markt
Orange z nowym Liveboxem, dekoderem i siecią internetu rzeczy (wideo)
12 kwietnia premiera HTC 10. Ekran 5,2 cala, Snapdragon 820 i 4 GB pamięci RAM
Bentley zapowiada autonomiczną limuzynę z drukarki 3D
Netflix w Top 3 aplikacji w Samsung Smart TV
Agon - nowa seria gamingowych monitorów AOC
Kultura/Rozrywka
Przesunięto datę premiery filmu "Smoleńsk". ,,Trudności przy realizacji"
Massive Attack i Sia gwiazdami Kraków Live Festival 2016
Blog
Nie chcę w Polsce hodowli terrorystów! - Ewaryst Fedorowicz
Czytam Kałfland... - Renata Lipinska-Kondratowicz
Prezes Kurski ma nosa... - Andrzej Bober
Co by było gdyby było... - Wanda Konarzewska
Powrót mamy - ks. Artur Stopka
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz