środa, 6 listopada 2013

Besame Mucho Cesaria Evora

http://youtu.be/LLsg_Lk819s




Tekst piosenki:


Besame
Besame mucho
Como si fuera esta noche la ultima vez
Besame
Besame mucho
Que tengo miedo pederte, perderte otra vez
Quiero tenerte muy cerca
mirarme en tus ojos
verte junto a mi
Piensa que tal vez manana yo ya estare lejos
muy lejos de ti.
Besame
Besame mucho
Como si fuera esta noche la ultima vez
Besame
Besame mucho
Que tengo miedo pederte, perderte despues

 


Tłumaczenie:

 Ukryj tłumaczenie
całuj mnie, całuj mnie mocno
jakby ta noc była nasza ostatnia....
całuj mnie, całuj mnie mocno
bo boję się utracic cie,
utracic ponownie
chcę miec ciebie bardzo blisko
patrz mi w oczy
( ja chce) widziec cię razem ze mna 
(widzec nas razem)
pomysl , ze byc moze juz jutro
będę bardzo daleko,
bardzo daleko od ciebie.
Caluj mnie
caluj mnie mocno
tak jakby ta noc byla nasza ostatnia
Caluj mnie , 
caluj mnie mocno
bo tak sie boje utracic Cie , utracic na zawsze

 

http://www.tekstowo.pl/piosenka,cesaria_evora,b_same_mucho.html










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz