poniedziałek, 15 października 2012

Pułapka

Punkt.
Sen obudził dokładnie o 3-
 zaraz potem psy zaczęły ujadać nad osaczonym kotem.
Trwało to kilka minut.
Jakaś kobieta zaczęła krzyczeć -
 psy zamilkły; kot uratowany.
Pozbierałem się jakoś.
..
Jakie mam wspomnienie
z tamtego Sylwestra 2008?
Bez wątpienia próbowałem podłączyć się .
Sen dotyczył sytuacji,
która mogła być tylko
 w tamten Sylwester;
już po północy na Głównej .
Sympatyczny młody człowiek;
coś do mnie woła -
oglądam się -
On zdejmuje kurtkę, marynarkę...koszulę!
..
Prawdopodobnie umieściłem  ujęcia.
mojego Sylwestra 2008.
Tutaj  dwa pod nazwą "uszczelka 9".
Wystarczyło, aby przypomniał się cały tamten
dzień - z wizytą w Lidlu, gdzie udało się oddać
czyjś nietrafiony prezent; "chińskie szachy komputerowe"
..


"Bo jest w porządku i zgadza się
z tymi prawami fakt,
że czas tak samo urasta
lub kurczy się
w naszej świadomości,
schodzi szynko,
lub dłuży się nam...."
..
(Tomasz Mann, Czarodziejska Góra;
Zupa wieczności i nagła jasność str.283)
..
Już niebawem Sylwester będzie.
Co to jest nieco ponad dwa miesiące,
jeśli tak szybko minęły prawie cztery lata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz