środa, 17 października 2012

Pułapka

Kurcz. Ból niesamowity! Któryś raz już, ale jakby częściej. Zawsze
prawa noga, gdy próbuję wstać. /..../ Prawie dwie godziny minęły po
tych okropnych kilku minutach. Rozgrzewam udo - spokojnie,
ciepło...etc. Wiem. Nie podrywać się!/..../ Byłem na uroczystościach
17.pazdziernika... ATD IV ŚWIAT - Protest przeciw Nędzy i
Wykluczeniu..../..../ potem na PERONIE I - gdy pojawił się kulawy
gołąb (sic!) i wyraznie prosił o parę ujęć - nie mogłem odmówić! Z
tego wpadłem w zawirowanie- gdy wędrowałem z Co-Partnerem -
Czarnowską-Żelazną-Mielczarskiego i przez wiadukt - z powrotem-
zupełnie co innego: oto ludzie na budowie nie mieli nic przeciw
ujęciom- wręcz ...ależ tak!/..../...a wcześniej uczniowie...gimnazjum?
Liceum? Z tej mani, tutaj jest problem:grupa w akcji, maszeruje etc.
Cóż zawsze jest problem z ujęciami na ulicy - generalny. Puste ulice?
Obciach./..../ Tak zabawiam się z Nokią. Notabene:rano SMS miły z
T-Mobile:"nie martw się! Przedłużamy o 30 dni usługę blueconnect max -
możesz swobodnie korzystać z Internetu w telefonie!" Zatem jedna
sprawa ważna: wypowiedziałem umowę - co mogłem już rok temu! Wracam do
czystego Tak-taka - bez straty...ale,ale...jak korzystać tutaj? Z
umiarem otóż - ostrożnie.

--
Wysłane z mojego urządzenia przenośnego

Nazajutrz w Bibliotece...
Tak, naprawdę SMS
z T-Mobile
odebrałem, ale trochę inny:
"T-Mobile: Usługa blueconnect max została
przedłużona. Przez kolejne 30 dni korzystaj
swobodnie z Internetu w telefonie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz