czwartek, 29 listopada 2012

Kontakt

Carl Sagan. Wielkie dzięki Przyjacielu../.../ tak mi brakowało tego
słowa!...i wszystkiego co niesie, stało się oczywiste. Real jest
Cicero:ujęcia tylko środkiem do spotkania./..../wtedy ujęcie nastąpi:
Pan jest łaskawy i wszystko może./..../ kilka godzin spędziliśmy -
wielkie dzięki za spotkanie. Kontakt. Carl Sagan...tym razem ocknął
nie sen- odłożyłem książkę na inne- po prostu zsunęła się i otwarła na
mojej głowie tak łagodna /.../ jak dłoń kobieca kiedy... Kochanie, nie
śpij.../..../ "Spójrz. Zapamiętaj. Przypatrz się niebu dokładnie, Głąb
spenetruj, dna szukaj gwiezdnego oceanu. Niebu się przypatrz
ostrożnie. I zejdź na kolana. I zapytaj co z tobą?co ci zostanie? A
usłyszysz nieskładnie - że niebo wzięte, że to nie twoje mieszkanie".
Karl Jay Shapiro - Reportaż z wygnania./..../ za oknem usłyszałem
cichą rozmowę. Zgasiłem...akurat przechodzili pod oknem(...) od razu
poznałem sylwetki(...). Poszli w noc/.../ to jest za silne na mnie,
tego nie zrozumiem jak to jest możliwe - co się stało tutaj. Jedni
szukają pozaziemskich cywilizacji - inni noclegu.

--
Gesendet von meinem Mobilgerät

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz