niedziela, 11 listopada 2012

Pułapka

Państwo. Już piąty raz z rzędu obserwowałem obchody 11 Listopada.
Właściwie tylko pochód z Katedry pod Czwórkę Legionową koło WDK...apel
tam...potem akademię w WDK, czasem występy artystyczne tam. W tym roku
po zakończeniu "defilady"novum: poszedłem za WDK na pokaz
musztry...ułanów. Piękne widowisko i trafna decyzja. Całkowicie mam
dość jakichkolwiek wystąpień oficjeli tutaj - lecz także tych obchodów
- choćby obserwować! - już po prostu nie mogę. W tym roku argumentem
"za" - który zdecydował jest fakt, że pochód odbywał się w całkiem
nowej scenerii - choć na tej samej trasie. Jednak punkt istotny
Co-Partnera był ten sam co zawsze! Ponieważ pochód ruszył dokładnie
tak samo jak co roku... Na odbudowanej części trasy - dopiero się
ustawiali. Dlaczego? Nie wiem. Mogli przedłużyć trasę faktycznego
pochodu...istotnie. Wtedy Co- Partner miałby ujęcia z ...trzema
perspektywami z jednego punktu. (...)- całkiem innymi... jak sobie
myślałem. Teraz wędruję do Sieci. Chciałbym zobaczyć ujęcia z pokazu
musztry ułanów...jestem naprawdę ciekaw. Reszta jest właściwie
podobna...jak co roku. Tylko skromniejsza. Fakt

--
Gesendet von meinem Mobilgerät

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz